کد خبر : 91323
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1395 - 17:07
-

منصوری:در لیگی که اسپانسر و حق پخش ندارد چه تضمینی می‌شود گرفت؟/رأی کمیته انضباطی علیه یاسین‌پیشرو عادلانه نیست؛ آنها بررسی‌های لازم را انجام نداده‌اند

منصوری:در لیگی که اسپانسر و حق پخش ندارد چه تضمینی می‌شود گرفت؟/رأی کمیته انضباطی علیه یاسین‌پیشرو عادلانه نیست؛ آنها بررسی‌های لازم را انجام نداده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در خصوص مصوبات جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت:‌ در این جلسه بیشتر در موردروز‌های پایانی لیگ و تیم یاسین‌پیشرو و تمهیداتی که باید برای هفته پایانی لیگ در نظر بگیریم، صحبت شد. مخصوصاً در مورد تیم یاسین‌پیشرو و مشکلاتی که برای این تیم به وجود آمده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در خصوص مصوبات جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت:‌ در این جلسه بیشتر در موردروز‌های پایانی لیگ و تیم یاسین‌پیشرو و تمهیداتی که باید برای هفته پایانی لیگ در نظر بگیریم، صحبت شد. مخصوصاً در مورد تیم یاسین‌پیشرو و مشکلاتی که برای این تیم به وجود آمده مباحثی مطرح شد تا تلاش کنیم این تیم حتما در دیدار پایانی مقابل گیتی‌پسند به میدان برود.

وی در مورد اینکه اگر این تیم شرکت در دیدار آینده خود شرکت نکند چه تصمیمی گرفته خواهد شد، تصریح کرد: اگر این تیم شرکت نکند امتیازاتش را حذف می‌کنیم. هر تیمی که در بازی خود شرکت نکند و تأثیر زیادی در لیگ داشته باشد، به شدت با او برخورد می‌شود. باشگاه یاسین‌پیشرو با هیئت فوتبال قم مشکل دارد. دقیقاً همان اتفاقی که برای تیم کاشی نیلو اصفهان افتاد الان برای یاسین‌پیشرو افتاده است. تیم یاسین‌پیشرو یا برای هیئت فوتبال قم است یا برای مالکان یاسین‌پیشرو، باید تکلیف این تیم مشخص شود تا یک سرمایه‌گذار نیاید هزینه کند و در آخر فصل هم بگویند سال بعد به شما تیم نمی‌دهیم. هیئت فوتبال قم قول داده یاسین پیشرو حتماً مقابل گیتی‌پسند به میدان برود و حل مشکلاتشان بماند برای بعد از انجام این مسابقه.

منصوری درباره استفاده تیم یاسین‌پیشرو قم از مهدی زاهدی‌‌ و رأی کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر بازنده اعلام شدن این تیم مقابل دانشگاه‌‌آزاد و ارژن، به دلیل استفاده از این بازیکن، گفت: در جلسه روز گذشته در این باره صحبت شد. مهدی زاهدی بازیکن یاسین‌پیشرو که کمیته انضباطی به دلیل استفاده از او رأی صادر کرده، سال گذشته یک نیم‌فصل برای دانشگاه آزاد بازی کرده است. او فصل گذشته بازیکن دانشگاه آزاد بوده و  از این باشگاه رضایت‌نامه و تسویه‌حساب دارد. باشگاهی که قرار است بازیکنی را به خدمت بگیرد که نباید ببیند چهار  فصل قبل کجا بازی کرده و آیا رضایت‌نامه دارد یا خیر، آن هم در باشگاهی که اصلاً الان وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال افزود: اینکه شما بیایید و با مسائل، انفعالی برخورد کنید درست نیست. این درست نیست که شما رأی را به سود دانشگاه آزاد بدهید چون آنها شکایت کرده‌اند و تیم حریف شکایت نکرده است. دانشگاه آزاد خودش این بازیکن را به تیم یاسین‌پیشرو داده و اگر اشکالی هم در این انتقال وجود داشته باشد، مقصر دانشگاه آزاد است، نه تیم یاسین. به نظر ما در مورد این رأی، بررسی لازم در کمیته انضباطی صورت نگرفته و  رأی خیلی عادلانه نیست. حق با تیم یاسین‌پیشرو است چون باشگاه قبلی این بازیکن به او تسویه‌حساب داده است. ما روز گذشته (شنبه) مدارک این بازیکن را بررسی کردیم و همه مدارک کامل بود.

منصوری در پاسخ به این پرسش که آیا حکم ۳ بر صفر بازنده شدن تیم یاسین تغییر خواهد کرد، گفت: آقای کفاشیان در این جلسه حضور نداشت و مالزی بود، منتظریم او بیاید و سپس نامه‌ای به کمیته انضباطی بنویسیم. مدارک را به نامه پیوست خواهیم کرد که این بازیکن خلافی انجام نداده و اگر تخلفی هم صورت گرفته، از جانب تیم دانشگاه آزاد بوده، نه یاسین‌پیشرو.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در خصوص ممنوعیت استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ دسته دوم خاطرنشان کرد: استفاده از بازیکن خارجی در لیگ دو را ممنوع کردیم اما در لیگ برتر و لیگ دسته اول تیم‌ها می‌توانند از بازیکنان خارجی استفاده کنند. لیگ دسته دوم، لیگ پایه‌ای محسوب می‌شود، استفاده از بازیکن خارجی در این لیگ امکان دارد به رشد و توسعه فوتسال ضربه بزند به همین دلیل تصمیم این ممنوعیت را اعمال کردیم.

منصوری در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها معتقدند سازمان لیگ در ابتدا باید تضمینی از تیم‌ها برای انجام تمام مسابقات در لیگ برتر بگیرد گفت:‌ در لیگی که نه اسپانسر و نه حق پخش تلویزیونی دارد، چه تضمینی می‌شود از باشگاه‌ها گرفت؟ بضاعت فوتسال همین است که می‌بینید. ما باید با هم فوتسال  را بچرخانیم، خدارا شکر تا الان هم خوب چرخیده است. باید مراقب باشیم سرمایه‌گذاران از لیگ فرار نکنند و بیایند در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند. باید برای آن‌ها انگیزه‌ای به وجود بیاوریم. اینکه همیشه به فکر تنبیه باشیم کار به جای نمی‌برد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.