کد خبر : 91402
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 10:31
-

تعداد جام‌های قهرمانی لیگ برتر فوتسال به عدد ۴ رسید

تعداد جام‌های قهرمانی لیگ برتر فوتسال به عدد ۴ رسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از جلسه چند روز پیش هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بود که اعلام شد سه جام قهرمانی برای هفته آخر لیگ برتر فوتسال پیش بینی شده است. این در حالی بود که علاوه بر گیتی پسند، دبیری تبریز و مس سونگون، تیم حفاری هم که در رده چهارم جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از جلسه چند روز پیش هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بود که اعلام شد سه جام قهرمانی برای هفته آخر لیگ برتر فوتسال پیش بینی شده است. این در حالی بود که علاوه بر گیتی پسند، دبیری تبریز و مس سونگون، تیم حفاری هم که در رده چهارم جدول قرار دارد، یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی است. در واقع حفاری در صورت پیروزی و توقف سه تیم دیگر بالای جدول، می تواند قهرمان لیگ شود.

این تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ با وجود شانس کمتر حفاری برای قهرمانی، مورد بازبینی قرار گرفت و قرار شد تا یک جام هم به شهر کرج برای بازی حفاری با مقاومت البرز فرستاده شود.

سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در این خصوص گفت: نیم ساعت از پایان جلسه هیات رئیسه گذشته بود که متوجه شدیم حفاری هم شانس قهرمانی دارد. برای همین یک جام دیگر هم به سه جام قبلی اضافه کردیم تا به کرج فرستاده شود. به هر حال حفاری هم شانس قهرمانی دارد و باید این را پیش بینی می کردیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق.گیتی چهارشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۴۲

یکی هم برا وحید شمسایی ببرید