کد خبر : 91410
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 12:03
-

لک:قهرمانی دست خودمان است/هیچ تیمی شایسته تر از ما برای قهرمانی نیست

لک:قهرمانی دست خودمان است/هیچ تیمی شایسته تر از ما برای قهرمانی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره دیدار گیتی پسند با یاسین پیشرو قم در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال و شانس تیمش برای رسیدن به عنوان قهرمانی، گفت: قهرمانی که دست خودمان است و باید خودمان سرنوشت را رقم بزنیم. نکته مهم این است که در روز آخر بازیکنان تلاش کنند صدرنشینی چند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره دیدار گیتی پسند با یاسین پیشرو قم در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال و شانس تیمش برای رسیدن به عنوان قهرمانی، گفت: قهرمانی که دست خودمان است و باید خودمان سرنوشت را رقم بزنیم. نکته مهم این است که در روز آخر بازیکنان تلاش کنند صدرنشینی چند ماهه خود را به ثمر برسانند. باید با یک بازی خوب و کسب سه امتیاز، قهرمان لیگ شویم.

وی افزود: تیم یاسین پیشرو را آنالیز کرده ایم و می دانیم که بازیکنان جوان خوبی دارد. با این حال ما هم به دنبال یک بازی خوب و پیروزی هستیم تا این روند لیگ ختم به خیر شود.

سرمربی تیم گیتی پسند درباره اینکه تیمش باید زودتر از اینها قهرمان لیگ می شد، گفت: امسال لیگ سختی داشتیم. تمام برنامه ریزی ما پیش از شروع فصل این بود که پیش از موعد، قهرمان شویم ولی کار بعد از جام جهانی سخت شد. خیلی از تیم ها خودشان را در مدت تعطیلی لیگ تقویت کردند و بازیکنان خارجی خوبی هم گرفتند. ما هم بازیکن ملی پوش زیاد داشتیم که درگیر مسابقات تیم ملی بودند و فرصت استراحت نداشتند. در طول فصل هم یک تیم سه، چهار نفره را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم. همه اینها باعث شد قهرمانی ما به تعویق بیافتد.

لک در پاسخ به این سئوال که آیا برای بازی فردا استرس دارید؟ گفت: خیر، استرس ندارم. ما تمام کارهایی که لازم بوده را انجام داه ایم. صدرنشینی چندین ماهه حاصل زحماتمان بوده و یک «یاعلی» تا قهرمانی فاصله داریم. با تمام احترامی که برای رقبا قائلم باید بگویم هیچ تیمی شایسته تر از ما برای قهرمانی نیست.

سرمربی گیتی پسند ادامه داد: ما در طول فصل با مشکلاتی مثل مصدومیت محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، مورنو و سایر بازیکنان مواجه شدیم. مشکلاتی هم برای افشین کاظمی و مهدی جاوید پیش آمد که اینها کار را سخت کرد ولی خوشبختانه متکی به شخص نبودیم. با توجه به حضور ملی پوشان زیاد در تیم، می دانستیم که امسال کار سختی داریم و همه چیز را در این ارتباط پیش بینی کرده بودیم ولی مسائلی مثل مشکل افشین کاظمی را پیش بینی نکرده بودیم. کاظمی جزو بازیکنان خوب ما بود که نبودنش کار را سخت کرد.

لک در پایان گفت: امیدوارم فردا تماشاگران اصفهانی برای حمایت از تیم به سالن بیایند. ما یک گام دیگر تا قهرمانی فاصله داریم و امیدوارم که بازیکنان به این موضوع توجه داشته باشند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

کاش ازهمه بازیکناتون تست دوپینگ میگرفتن دوتاشون که مثبت شد بقیه رو ببینیم چه خبره

نام ... سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

دقیقا

نام ... سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

چه میگی اقای لک این تیم ۴ هفته پیش باید قهرمان میشد نه الان دیگه که هنوز هم معلوم نیست

نام سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

همه بازیکنای گیتی دوپینگ میکردند و میامدند تو مسابقات

نام ... سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

گیتی واقعا شایسته قهرمانیه ولی نه با تو مربی بی هنر و ترسوووووووو

نام ... چهارشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

چون بیشتر از همه پول مردم را هزینه کرده و ۸ ملی پوش و ۲ برزیلی دارید شما شایسته قهرمانی هستید؟