کد خبر : 91567
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 21:37
-

کشاورز: با تیمی منسجم راهی آسیا می‌شویم

کشاورز: با تیمی منسجم راهی آسیا می‌شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، خوشحالم که توانستیم با این قهرمانی پاسخ حمایت یک فصل مردم اصفهان را بدهیم و آن‌ها را شاد کنیم. وی در خصوص وضعیت تیم گیتی پسند در رقابت‌های آسیایی خاطر نشان کرد: بعد از قهرمانی در لیگ برتر باید به فکر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، خوشحالم که توانستیم با این قهرمانی پاسخ حمایت یک فصل مردم اصفهان را بدهیم و آن‌ها را شاد کنیم.
وی در خصوص وضعیت تیم گیتی پسند در رقابت‌های آسیایی خاطر نشان کرد: بعد از قهرمانی در لیگ برتر باید به فکر داشتن تیمی منسجم برای حضور در رقابت‌های آسیایی باشیم، تمام تلاش ما تکرار قهرمانی در باشگاه‌های اسیا است، که امیدوارم با حمایت مردم بتوانیم به آن دست یابیم، ما حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا داریم.
کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص اردوی تیم ملی و نفرات دعوت شده به آن گفت: من در جریان موضوع تیم ملی نیستم، ما فکر می‌کنم مسئولان ملی در نظر دارند بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹

ای کاش یه تیم کارشناسی بازیهای تو رو انتلیز میکردن در این فصل تا ببینن هیچ کاری نکردی.دوره سیاه بازی تموم شده امیدوارم مسئولان باشگاه کمی چشماشون رو باز کنن

نام ... چهارشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

تو مربی هستی یا مدیر عامل؟گیتی اگه میخاد قهرمان بشه باید ادمهایی مث تو رو بفرسه همون جایی که ازش اومدین

نام ... پنجشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

برو بیرون از اصفهان

نام ... جمعه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۳۸

از اصفهان برو بیرون