کد خبر : 92114
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 - 11:15
دسته‌بندی نشده
-

انتشار حکم محرومیت ملی پوش فوتسال+ سند

انتشار حکم محرومیت ملی پوش فوتسال+ سند
پایگاه خبری فوتسال به دنبال ادعای فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر کذب بودن محرومیت ملی پوش فوتسال، این حکم را منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خبر محرومیت دو ساله افشین کاظمی به دلیل دوپینگ روز یکشنبه هفته جاری روی خروجی fut5al قرار گرفت و این بازیکن نیز در گفت و گویی آن را تائید و از اعتراض به کمیته استیناف برای کاهش محرومیتش خبر داد.

اما فدراسیون پزشکی ورزشی در کمال تعجب دیروز(دوشنبه) با انتشار اطلاعیه روی سایت خود، این خبر را از اساس کذب دانسته و به آن واکنش نشان داد.

بنابراین fut5al جهت تنویر افکار عمومی، تصویر حکم صادر شده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی را منتشر می کند و این حق را به مسئولان این فدراسیون می دهد تا درباره تکذیب نامه ای که خود پای آن را امضا کرده اند، توضیح قانع کننده ای ارائه دهد.

با این حال مشخص نیست هدف از انتشار چنین تکذیبیه ای چه بوده است. در شرایطی که اهالی فوتسال منتظر کاهش هر چه بیشتر محرومیت این ملی پوش هستند تا بتواند همچنان برای کشورمان افتخارآفرینی کند اما انتشار این تکذیبیه نشان می دهد اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است. در غیر اینصورت چرا باید رئیس فدراسیونی که پای سندی را امضا کرده، ظرف چند روز آن را تکذیب کند؟

photo_2017-03-14_11-14-57

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

عزیزم تکذیب بخاطر این بوده که میخواهند با توجه به واسطه شدن بعضی و هدیه و جملاتی مثل اینکه فوتسالش خراب میشه و … محرومیت را کم کنند و بشه ۶ ماه
یکماه و نیم که گذشته بقیه اش هم در تعطیلات لیگ تمام میشه