کد خبر : 92473
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1396 - 13:42
-

باغبانباشی:گیتی پسند برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا باید در جذب نفرات هوشمندانه عمل کند

باغبانباشی:گیتی پسند برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا باید در جذب نفرات هوشمندانه عمل کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، احمد باغبانباشی اظهار داشت: لیگ فوتسال بسیار خوب بود و اینکه پنج تیم شانس قهرمانی داشتند جذابیت‌های لیگ برتر فوتسال را خیلی بالا برد، دیگر شاهد تک قطبی یا دو قطبی بودن لیگ نبودیم و مخصوصا در اواخر فصل همه تیم‌ها با انگیزه کار می‌کردند، در کل لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، احمد باغبانباشی اظهار داشت: لیگ فوتسال بسیار خوب بود و اینکه پنج تیم شانس قهرمانی داشتند جذابیت‌های لیگ برتر فوتسال را خیلی بالا برد، دیگر شاهد تک قطبی یا دو قطبی بودن لیگ نبودیم و مخصوصا در اواخر فصل همه تیم‌ها با انگیزه کار می‌کردند، در کل لیگ فوق‌العاده بود و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی در خصوص گیتی‌پسند گفت: گیتی‌پسند با شایستگی قهرمان لیگ برتر شد و حالا باید در دو جبهه کار کند و با توجه به حضور در جام باشگاه‌های آسیا باید در جذب نفرات هوشمندانه عمل کند و تمرینات خود را همانند سال گذشته زود‌تر آغاز کند.

کارشناس فوتسال افزود: گیتی‌پسند باید آماده‌تر از همیشه باشد و بتواند جام قهرمانی آسیا را در ایران نگه دارد، این تیم پتانسیل و توانایی این کار را دارد وباید از این موقعیت خوب استفاده کند و قهرمان شود.

باغبانباشی در مورد سهمیه کم استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال هم بیان داشت: حضور یک نماینده از اصفهان در لیگ برتر فوتسال جای تاسف دارد، پتانسیل اصفهان بالاتر از این است؛ در سال‌های گذشته دو یا سه تیم در لیگ برتر و چند نماینده در لیگ یک داشتیم، روز به روز شرایط بدتر می‌شود و کسی هم جواب‌گو نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه نماینده اصفهان که در لیگ یک حضور داشت، سقوط کرد؛ هیأت فوتبال سهمیه لیگ یک را به تیمی داد که بسیار جوان بود و توان حضور قدرتمند در لیگ یک را نداشت؛ می‌شد یک تیم بهتر را برای این مسابقات آماده کرد و با حمایت بیشتر یک سهمیه لیگ برتر به دست آورد.

کارشناس فوتسال در پایان اظهار کرد: بازیکنان با استعداد و خوبی در اصفهان داریم ولی توجه لازم وجود ندارد، باشگاه‌ها و هیأت فوتبال باید شرایط را برای بازیکنان اصفهانی مهیا کنند تا بتوانند درخشش داشته باشند و به تیم‌های اصفهانی کمک کنند.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عرفان چهارشنبه , ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

مگه گیتی پسند چندتا اصفهانی داره که پتانسیل اصفهان بیشتر از یک تیم در لیگ برتر باشه؟

علی چهارشنبه , ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳

آقای باغبانباشی شما در حد دستیار آقای افضل اونم تو لیگ یک بیشتر نیستی. لطفا در مورد قهرمان لیگ برتر صحبت نکن