کد خبر : 92476
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1396 - 13:51
-

تاج:پیراهن های تیم ملی در جام جهانی مایه آبروریزی شد/پذیرش مسئولیت شکست شانه‌های بازیکنان را سبک کرد

تاج:پیراهن های تیم ملی در جام جهانی مایه آبروریزی شد/پذیرش مسئولیت شکست شانه‌های بازیکنان را سبک کرد
رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی از وضعیت تیم ملی در جام جهانی سال گذشته و مشکلات این تیم برای رسیدن به عنوان سومی گفت و اعتقاد دارد پذیرش مسئولیت توسط وی پس از شکست به اسپانیا باعث موفقیت تیم ملی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی از وضعیت تیم ملی در جام جهانی سال گذشته و مشکلات این تیم برای رسیدن به عنوان سومی گفت و اعتقاد دارد پذیرش مسئولیت توسط وی پس از شکست به اسپانیا باعث موفقیت تیم ملی دشه است.
سئوال: فوتسال هم در سال ۹۵ فراتر از انتظار ظاهر شد.
تاج: فوتسال از جمله بخش‌هایی بود که در آن تلخی و شیرینی را کنار هم حس کردیم. تلخی مربوط به قرارداد پیراهن بود که قبل از من بسته شده بود و مایه آبروریزی شد و خیلی به من فشار آمد. چون این برند از قبل به فیفا معرفی شده بود، نتوانستیم پیراهن را عوض کنیم و فیفا گفت باید با همین لباس بازی کنید. ما هم اصلا جیووا نداشتیم. در شهری که تیم ملی فوتسال آماده حضور در جام‌جهانی کلمبیا می‌شد، اصلا برند جیووا وجود نداشت و آن را نمی‌شناختند. مجبور شدیم خیاط و سوزن و نخ پیدا کنیم و پیراهن‌ها را با مصیبت آماده کنیم. با چنین سختی‌هایی بازی‌ها را شروع کردیم. هم به بازیکنان سخت گذشت هم مدیران. بازی اول خیلی بد به اسپانیا باختیم، دور از انتظار بود و همه ناامید شدیم. شب در هتل به بچه‌ها گفتم مسئولیت این شکست با من است، شما کارتان را بکنید. بعد از بازی‌ها بچه‌ها گفتند همین جمله، شانه‌های ما را سبک کرد.
سئوال: در ادامه شرایط تغییر کرد؟
تاج : بله، استرس بچه‌ها کم شد. چون به عنوان رئیس فدراسیون همه مسئولیت‌ها از تدارکات تا نتایج را پذیرفته بودم؛ خوشبختانه مسابقات را خیلی خوب ادامه داده و تمام کردیم. عنوان سومی دنیا بی‌سابقه بود؛ این اتفاق هم شیرینی فوتسال بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.