کد خبر : 92511
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1396 - 15:38
-

دبیری:ناداوری‌ها جام را از ما گرفت/ رتبه دومی دبیری حکم قهرمانی دارد/قبل از عید با جواد اصغری مقدم نشستی داشتیم

دبیری:ناداوری‌ها جام را از ما گرفت/ رتبه دومی دبیری حکم قهرمانی دارد/قبل از عید با جواد اصغری مقدم نشستی داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت های سال ۹۵ لیگ برتر بیان کرد: با توجه به محدودیت نفرات تیم دبیری از عملکرد کادرفنی و بازیکنان رضایت کامل داریم. تیم ما نسبت به پنج تیم نخست جدول لیگ فوتسال، کمترین هزینه را انجام داده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت های سال ۹۵ لیگ برتر بیان کرد: با توجه به محدودیت نفرات تیم دبیری از عملکرد کادرفنی و بازیکنان رضایت کامل داریم. تیم ما نسبت به پنج تیم نخست جدول لیگ فوتسال، کمترین هزینه را انجام داده بود و به همین دلیل کسب عنوان نایب قهرمانی رضایت بخش است.
وی افزود: هرچند با اختلاف یک امتیاز در جدول نهایی لیگ برتر فوتسال پایین تر از گیتی پسند قرار گرفتیم اما حق مسلم ما قهرمانی بود. نقض قوانین در دیدار دبیری و شهروند ساری منجر به نایب قهرمانی ما شد و پرونده آن بازی باید در کمیته انضباطی بررسی شود. با تاج صحبت کرده و از وی درخواست کرده ایم آن بازی تنها باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مورد ارزیابی قرار گیرد نه در سازمان لیگ فوتسال. حتی از رئیس فدراسیون فوتبال خواستیم درصورتی که پرونده ما در این کمیته به جایی نرسید، بتوانیم ادعای خود را در کمیته استیناف مطرح کنیم. از طرفی در ۶ ثانیه باقی مانده تا پایان بازی با حفاری اهواز، ناداوری بزرگی علیه تیم دبیری انجام شد و همین امر قهرمانی را از ما گرفت.
دبیری ادامه داد: وحید عرض پیما که سابقه قضاوت در جام جهانی را دارد، اشتباه بزرگی را در آن بازی مرتکب شد و هزینه میلیاردی، قهرمانی و حضور دبیری در جام باشگاه های آسیا را به باد داد. در کل با توجه به وضعیت و بودجه تیم ما، همین جایگاه دومی هم برای دبیری حکم قهرمانی را دارد و به همین دلیل دست بازیکنانمان را می بوسم.
وی درباره رکورد ۱۳ پیروزی خانگی تیم دبیری اظهار داشت: باید کمال تشکر را از هواداران تیم دبیری داشته باشم که همیشه یار و یاور ما بودند. در تاریخ حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال سابقه نداشته که ۱۳ بازی متوالی خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و این امر در کنار زحمات کادرفنی و بازیکنان با حمایت هواداران حاصل شد.
وی افزود: دبیری با کسب ۳۱ امتیاز در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال، به مقام قهرمانی رسید اما ناداوری ها اجازه نداد در جدول نهایی لیگ هم چنین مقامی را به دست آوریم.
دبیری درمورد حمایت مدیران باشگاه دبیری از جواد اصغری مقدم و کادرفنی این تیم بیان کرد: جزو باشگاه هایی هستیم که همیشه سعی می کنیم به تعهدات خود عمل کرده و اجازه ندهیم بازیکنان و کادرفنی از این لحاظ زیر فشار باشند. در طول فصل هم پاداش های خوبی به آن ها دادیم و همین امر در نتایج تیم دبیری تاثیرگذار بوده است.
وی درباره برنامه تیم دبیری برای فصل ۹۶ لیگ برتر فوتسال گفت: قبل از عید با جواد اصغری مقدم نشستی داشتیم اما این که برای فصل آتی چه اهدافی داریم، در نشستی که قرار است اعضای هیات مدیره پس از تعطیلات نوروز تشکیل دهند، مشخص می شود.
قائم مقام باشگاه دبیری تبریز درمورد این که آیا به روند جوانگرایی ادامه می دهند یا این که با جذب بازیکنان نامدار دنبال کسب قهرمانی می روند، بیان کرد: این مسائل در جلسه آتی هیات مدیره معلوم می شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲:۲۹

تو چه قدر عشق مصاحبه ای بعدشم اشتباه خودتونو تقصیره ناداوریا نندازین تیم شما ۴ سال بازیکناش دارن بقل هم بازی میکنن به بقال سر کوچه ماهم بدی این تیمو قهرمان میکنه.دبیری شخصیت قهرمانی نداشت ولی گیتی از همون اول ثابت کرد شخصیت قهرمانی داره

نام ... دوشنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

حرف حصاب بزن آخه بنده خدا