کد خبر : 92722
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 19:16
-

منصوری:این آشی است که فدراسیون فوتبال، ‌کمیته فوتسال و کمیته انضباطی پخته‌اند/اگر روند کار از سازمان لیگ دنبال می‌شد، این اتفاقات نمی‌افتاد

منصوری:این آشی است که فدراسیون فوتبال، ‌کمیته فوتسال و کمیته انضباطی پخته‌اند/اگر روند کار از سازمان لیگ دنبال می‌شد، این اتفاقات نمی‌افتاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری اظهار کرد: پرونده به کمیته انضباطی فرستاده و رأی نیز صادر شد. دبیرکل فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با افرادی که نمی‌دانم چه کسانی هستند، تشکیل داد و رأی کمیته انضباطی لغو شد. سپس حکم قطعی دادند و حق اعتراض را از مقاومت گرفتند. وی افزود: جرایم را می‌توان قطعی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری اظهار کرد: پرونده به کمیته انضباطی فرستاده و رأی نیز صادر شد. دبیرکل فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با افرادی که نمی‌دانم چه کسانی هستند، تشکیل داد و رأی کمیته انضباطی لغو شد. سپس حکم قطعی دادند و حق اعتراض را از مقاومت گرفتند.

وی افزود: جرایم را می‌توان قطعی اعلام کرد اما چرا حق اعتراض را از باشگاه مقاومت قرچک گرفتند. این موضوع در سازمان لیگ مطرح نشده و هیچ عضوی از سازمان لیگ نیز در این باره اظهار نظری نکرده است. من هم این مسائل را در رسانه‌ها خواندم. اگر روند کار از سازمان لیگ دنبال می‌شد، این اتفاقات نمی‌افتاد.

منصوری با انتقاد از فدراسیون و کمیته فوتسال خاطر نشان کرد: این آشی است که فدراسیون فوتبال، ‌کمیته فوتسال و کمیته انضباطی پخته‌اند. این را هم به حساب سازمان لیگ می‌گذارند. برای دو بازیکن مورد نظر کارت بازی صادر شده و افرادی که این کارت را صادر کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

وی افزود: در نیم‌فصل به باشگاه مقاومت گفته شده از این دو بازیکن استفاده نکنید که این باشگاه نیز از این بازیکنان استفاده نکرد. تقریباً امتیازاتی که این باشگاه در نیم‌فصل اول گرفته با امتیازات نیم‌فصل دوم برابر بوده است. چرا بازیکنی که سال گذشته در لیگ دسته اول بازی کرده، برای رفتن به یک تیم دیگر، یک سال نباید بازی کند؟ قوانین سلیقه‌ای باب می‌شود و هر جا که مشکل‌ساز می‌شود، آن را به گردن سازمان لیگ می‌اندازند.

منصور در ادامه تصریح کرد: همه فقط سازمان لیگ را می‌کوبند.تعجب می‌کنم که چرا باشگاه‌ها از روز اول اعتراض نمی‌کنند و زمانی که چند بازی برگزار می‌شود اعتراض می‌کنند.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال در پایان گفت: اگر هشت بازی را سه بر صفر به ضرر باشگاه اعلام کنیم که باشگاه نابود می‌شود. زمانی که قانونی وضع می‌کنیم، آقایان نزد اسدی می‌روند و او نیز به حرف این آقایان گوش می‌دهد. سپس تصمیماتی گرفته می‌شود که بعداً به مشکل می‌خوریم. سال گذشته نیز چنین مشکلی داشتیم. تصمیم‌ها باید در مجاری خودش گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار فوتسال پنجشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

دمت گرم آقای منصوری. بهترین نکته صحبتهاتون این بود که چرا بازیکنی باید یکسال بیرون بشیند چون میخواهد در یک سطح پایینتر میخواهد بازی کند. این چه قانونیه. شاید یک بازیکن بعداز چند بازی در لیگ برتر ازتیم به هر دلیلی(فنی ، اخلاقی، یا….) ازتیم کنار گذاشته شد آیا باید یکسال توخونه بشینه تا سال بعد بره تو دسته پایینتر؟

فوتسالیست پنجشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

راست میگه. اومدیم و یک بازیکن رفت تو لیگ برتر اما بهش بازی نرسه و رضایت گرفت و خودش هم فهمید در حد لیگ برتر نیست و باید فوتسالشو تو لیگ یک دنبال کنه‌اونوقت باید یکسال بیرون باشه. کلا این قانون از ریشه خرابه

farshad پنجشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

بهترین راه حل این هستش که از هر گروه ٣ تیم بالا بیاد اینجوری تیمی ضرر نمیکنع