کد خبر : 92864
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1396 - 13:59
-

حلاجی:هدفمان همکاری با کادر فنی فصل قبل است/کار کردن با جاوید افتخار است

حلاجی:هدفمان همکاری با کادر فنی فصل قبل است/کار کردن با جاوید افتخار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در خصوص وضعیت باشگاهش و برنامه ریزی برای فصل آینده اظهار داشت: جلسات درون باشگاهی زیادی برگزار شده است اما برای تصمیم گیری های مهم باشگاه باید جلسه مجمع تشکیل شود که امیدوار هستیم این اتفاق این هفته رخ دهد.  وی ادامه داد: گرایش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در خصوص وضعیت باشگاهش و برنامه ریزی برای فصل آینده اظهار داشت: جلسات درون باشگاهی زیادی برگزار شده است اما برای تصمیم گیری های مهم باشگاه باید جلسه مجمع تشکیل شود که امیدوار هستیم این اتفاق این هفته رخ دهد.
 وی ادامه داد: گرایش ما برای فصل آینده همکاری با کادر فنی سال قبل است و بسیار به این موضوع خوشبین هستیم. کادر فنی و بودجه ای که برای فصل آینده در نظر گرفته می شود در جذب بازیکن تاثیر زیادی دارد.
 حلاجی در پاسخ به سوالی در مورد جذب مهدی جاوید آقای گل لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته عنوان کرد: کار کردن با مهدی جاوید باعث افتخار است، وی بازیکن بسیار مفیدی است اما همانطور که در بالا اشاره کردم باید تا تعیین سرمربی و بودجه باشگاه صبر کنیم.
  مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در پایان در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم و در ارتباط بودن ماندن آنها با وحید شمسایی گفت: قطعا حضور شمسایی در تیم در ماندن ستارگان تاثیر دارد و تمامی این مسائل در هم گره خورده است، امیدوار هستیم که به زودی با تشکیل جلسه مجمع تمامی مسائل روشن شود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.