کد خبر : 92859
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1396 - 13:50
-

خبری از پاداش تیم ملی فوتسال نیست

خبری از پاداش تیم ملی فوتسال نیست
پاداش نقدی کسب مقام سومی جام جهانی فوتسال،‌بعد از گذشت 192 روز هنوز به حساب ملی‌پوشان واریز نشده است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۵ توانست با عملکردی درخشان و غیر منتظره در جام جهانی شگفتی‌ساز شود و به مقام سوم این مسابقات برسد. حالا با گذشت چیزی حدود ۱۹۲ روز (بیش از ۶ ماه) آنها هنوز منتظر پرداخت پاداش نقدی خود از فدراسیون فوتبال هستند.
ملی‌پوشان چند ماه قبل در حاشیه برگزاری بازی دوستانه با روسیه در تهران هم به صورت رسمی به عدم پرداخت پاداش‌سومی جهان توسط فدراسیون معترض شده بودند. در تمام این مدت فقط پاداش وزارت ورزش برای افتخار بزرگی که توسط آنها به دست آمد پرداخت شده است.

فدراسیون فوتبال قرار بود ۱۵ بعد از کسب مقام سومی جام‌جهانی فوتسال، پاداش نقدی بازیکنان و اعضای کادر فنی را به آنها پرداخت کند. اما حالا با گذشت ۱۹۲ روز از این قول و قرار این پاداش نقدی پرداخت نشده است. جالب اینجاست که وجود مشکلات مالی شدید در فدراسیون فوتبال علت این تاخیر بلند مدت اعلام شده و هنوز معلوم نیست که بالاخره چه زمانی قرار است این پاداش نقدی ۱۰ میلیون تومانی پرداخت شود.
مسئله در اعتراض فوتسالیست‌ها این است که چرا پاداش نقدی و دلاری بازیکنان و مربیان تیم‌ملی فوتبال بعد از هر بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بلافاصله بعد از هر مسابقه پرداخت شده اما پاداش کسب مقام سومی جام‌جهانی فوتسال بعد از گذشت بیش از ۶ ماه هنوز به حساب آنها واریز نشده است.
منبع:میزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.