کد خبر : 92890
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 12:54
-

شمسایی:پیشنهاد گیتی پسند در حد حرف است/ اگر خواسته‌هایم مهیا نشود، حتی اگر در خانه بنشینم، با تیمی قرارداد نخواهم بست

شمسایی:پیشنهاد گیتی پسند در حد حرف است/ اگر خواسته‌هایم مهیا نشود، حتی اگر در خانه بنشینم، با تیمی قرارداد نخواهم بست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره مذاکره گیتی پسند برای به عهده گرفتن هدایت این تیم گفت: تا زمانی که چیزی روی کاغذ نیاید، نمی‌توان درباره‌اش صحبت کرد. هنوز باب مذاکره به صورت جدی باز نشده و تنها در حد حرف است. وی افزود: از زمانی که ناکامی‌های سال ۹۵ را پشت سر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره مذاکره گیتی پسند برای به عهده گرفتن هدایت این تیم گفت: تا زمانی که چیزی روی کاغذ نیاید، نمی‌توان درباره‌اش صحبت کرد. هنوز باب مذاکره به صورت جدی باز نشده و تنها در حد حرف است.

وی افزود: از زمانی که ناکامی‌های سال ۹۵ را پشت سر گذاشته‌ام، کارم را به صورت جدی آغاز کرده و هر روز در حال مطالعه و دیدن ویدیوهای مختلف فوتسالی هستم. همچنین سعی کردم با مربیان ارتباطم را نزدیک‌تر کنم و از آنها یاد بگیرم.

آقای گل فوتسال جهان با بیان اینکه برای انتخاب تیم جدیدش باید تمام شرایط فراهم باشد، عنوان کرد: اگر خواسته‌هایم مهیا نشود، حتی اگر در خانه بنشینم، با تیمی قرارداد نخواهم بست. ‌نمی‌خواهم در حال حاضر مذاکره‌ای را تایید کنم و بگویم با تیم خاصی مذاکره کرده‌ام اما سه-چهار تیم با من تماس گرفته‌اند اما اسمی نمی‌برم تا نگویند دنبال بازارگرمی است.

شمسایی همچنین در پاسخ به این پرسش که مذاکراتش با باشگاه تأسیسات دریایی برای تمدید قرارداد به کجا رسید گفت: بیشتر از ماندن شمسایی در تاسیسات، ماندگاری این تیم در لیگ فوتسال مهم است. هیئت مدیره باشگاه تا قبل از تعطیلات، تیم‌داری‌ در فصل جدید را مصوب کرد و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار پنجشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۷:۴۰

بازارگرمی میکنی مثل هرسال آخرش میگی اسم نمیبرم آخرشی

فولادماهان پنجشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱

از آمدن آقای گل جهان به سرزمین آبا و اجدادی استقبال میکنیم.