کد خبر : 92993
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1396 - 13:13
-

عراقی زاده:انتظار داشتیم سازمان لیگ با ما تعامل کند /در گیتی پسند بازیکن حق ندارد مربی تعیین کند/احتمالا در آسیا قرعه سختی داشته باشیم

عراقی زاده:انتظار داشتیم سازمان لیگ با ما تعامل کند /در گیتی پسند بازیکن حق ندارد مربی تعیین کند/احتمالا در آسیا قرعه سختی داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها اوضاع باشگاه گیتی پسند نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در مورد وضعیت انتخاب مربی،جذب بازیکن،آماده سازی این تیم و …. با محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گفتگویی کردیم که از نظرتان می گذرد: وضعیت انتخاب سرمربی تیم به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها اوضاع باشگاه گیتی پسند نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در مورد وضعیت انتخاب مربی،جذب بازیکن،آماده سازی این تیم و …. با محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گفتگویی کردیم که از نظرتان می گذرد:

وضعیت انتخاب سرمربی تیم به کجا کشید؟

ما تا پایان فروردین سرمربی خود را انتخاب می کنیم و پس از آن به جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد.با توجه به شروع لیگ در ۶ تیر ماه ما تمرینات خود را از ۲۰ اردیبهشت شروع می کنیم.یکی از دلایلی که نیم فصل اول فصل گذشته نتایج خوبی گرفتیم استارت زودهنگام ما بود و می خواهیم این تجربه را تکرار کنیم. ما باید در دو جام بجنگیم هم در آسیا و هم در لیگ برتر خودمان. تیم های ایرانی مثل خود ما، فولاد ماهان،منصوری،دبیری و تاسیسات هر زمانی که در مسابقات آسیایی بودند جزو مدعیان بودند و ما هم باید مدعی باشیم و از آبروی فوتسال ایران دفاع کنیم.به نظرم در این راه دوستانی که میتوانند به ما کمک کنند از این کار دریغ نکنند.

با تاریخ ۶ تیر برای شروع لیگ موافق هستید؟

ما نظرمان این بود که مثل هر سال که لیگ بعد از جام باشگاه ای آسیا برگزار می شد امسال هم در تعامل با نماینده ایران این اتفاق بیفتد.واقعیت این است که قهرمانی ما در آسیا برای ایران است و باید در این زمینه با ما همراهی می شد. در سالهای قبل تعامل خوبی بود حتی سال گذشته که بازیهای جام جهانی بود و لیگ دو ماه تعطیل شد بازیهای لیگ را بعد از حضور تاسیسات در آسیا شروع کردند اما امسال آن را در نظر نگرفتند.ما نامه ای به کفاشیان زده بودیم که در تاریخ شروع لیگ ما را هم لحاظ کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در برنامه خود تغییراتی ایجاد کردیم.

زمان قرعه کشی جام باشگاه های آسیا مشخص شده است؟

هنوز زمانی به ما اعلام نکرده اند اما شنیدیم که احتمال افزایش تیم و ۱۶ تیمه شدن مسابقات هست اما نکته مهم اینکه با توجه به ناکامی تاسیسات در دوره قبل امسال تیم ما در سید یک قرار ندارد و احتمال اینکه در قرعه سختی قرار بگیریم هست.

بودجه تیم مشخص شده است؟

کارشناسان مالی باشگاه با توجه به حضور ما در دو جام و اهمیتی که قهرمانی در آنها دارد در حال بررسی نهایی هستند و طی چند روز آینده پس از جلسه هیات مدیره تصمیم نهایی در این باره گرفته می شود.

نام های مختلفی برای هدایت تیم شما مطرح است.افرادی مثل شمسایی،لک،افضل،خوراکچی و ….این نام ها را تائید می کنید؟

اجازه بدهید نامی از کسی نبرم اما این افراد از بزرگان فوتسال هستند و جزو کسانی که دوست داریم سرمربی ما باشند قرار می گیرند.ما با گزینه های مورد نظر خود مذاکره کردیم و از برخی برنامه گرفتیم و ظرف چند روز آینده دو گزینه را نهایی می کنیم تا از بین آنها سرمربی تیم انتخاب شود.

یکی از مباحث مربوط به تیم شما این است که می گویند برخی بازیکنان گفته اند اگر فلان مربی باشد ما نیستیم یا اگر فلانی بیاید ما هم می مانیم؟

ما هم این بحث را شنیدیم اما سیاست ما این نیست که بازیکن برای ما تعیین تکلیف کند و بازیکن حق ندارد برای ما مربی تعیین کند.ما اول مربی خود را انتخاب می کنیم بعد به فکر بازیکن هستیم و اصلا کاری به حرف و نظر بازیکن نداریم.

سیاست جذب بازیکن در گیتی پسند مثل گذشته است یا به فکر بومی سازی هم هستید؟

گیتی پسند یک باشگاه بزرگ است و یک برند در فوتسال وهدفمان رسیدن به قهرمانی است و باید از هر پتانسیلی استفاده کنیم تا به این مهم برسیم بنابراین چه در جذب مربی و چه بازیکن باید بهترین انتخاب را داشته باشیم.ما وسواس خاصی داریم و تجربه دو بار حضورمان در اسیا و تجربه سالهای اخیر حضور تیم هایی مثل دبیری و تاسیسات را جمع می کنیم تا با تیم قدرتمند روانه بازی ها شویم اما تاکید می کنیم که صفر تا صد مسائل فنی و جذب بازیکن بر عهده مربی است.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

بابا آه بگید سر مربی کیه دیگه شورشو در اوردید

نام ... دوشنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

انتخاب کس دیگه ای به جای افضل بزرگترین اشتباهه
افضل بهترینه هم بومیه هم فنیه هم بهترینه اما متاسفانه یک عده ادم سفارشی دارن تمام تلاششون رو میکنن که افضل سرمربی نشه.افضل ٩٠ درصد بازیکنای فصل قبل رو میخاد و مطمئن باشین بهترین نتایج رو میگیره.

محمدي دوشنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

ای بابا من چقدر بگم .کارشناسی کنید متوجه میشید .تیم دبیری تبریز با یه بازیکن ملی حمید احمدی دوم لیگ شده.بعد گیتی پسند با این همه مهره ملی پوش با یه اخلاف قهرمان تازه نیم فصل دوم بدترین نتایج بدست آومده اگر لیک دو هفته دیگه ادامه داشت عمرا گیتی قهرمان میشد .لک با این همه بازیکن تیمو قهرمان کرده درست ولی این تیم باید ۴هفته زودتر قهرمان میشد

نام دوشنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

احسنت به شما آقای کارشناس??????

نام ... دوشنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

یا حسین و یا حسن عشق ما گیتی پسند و مربی بومی اصفهان علی افضل

نام ... دوشنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

بابا تمام شد افضل گزینه نهایی خوش اومدی.

نام دوشنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

حیف شد به خاطره لک جاویدو از دست داد گیتی جاوید نبود گیتی قهرمان نمیشد

علی دوشنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

اگه مربی بومی خوبه حسین افضل که از هر لحاظ از علی افضل بهتره. حداقل کلاس یه مربی باشخصیت را داره. فنی هم که سرتره