کد خبر : 93038
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 12:35
-

صالح:حیف است بازی با ازبکستان لغو شود/ین همه آسیب دیدگی و جنگ و دعوا در فوتسال قرار است تا کی ادامه داشته باشد؟

صالح:حیف است بازی با ازبکستان لغو شود/ین همه آسیب دیدگی و جنگ و دعوا در فوتسال قرار است تا کی ادامه داشته باشد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح درباره جلسه روز گذشته کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: جلسه خوبی بود که بنده و آقای ابطحی به عنوان اعضای جدید این کمیته معارفه شدیم. عباس ترابیان هم به عنوان رئیس این کمیته توضیحاتی درباره مسائل مختلف داد تا راهکاری خوبی برای فوتسال آقایان و بانوان در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح درباره جلسه روز گذشته کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: جلسه خوبی بود که بنده و آقای ابطحی به عنوان اعضای جدید این کمیته معارفه شدیم. عباس ترابیان هم به عنوان رئیس این کمیته توضیحاتی درباره مسائل مختلف داد تا راهکاری خوبی برای فوتسال آقایان و بانوان در رده های سنی مختلف داشته باشیم.

وی درباره اینکه در زمان ریاست سیدرضا افتخاری در فوتسال حضور در کمیته فنی را نپذیرفت و حالا چه اتفاقی افتاده که حاضر شده در این کمیته مشغول به کار شود، تصریح کرد: افتخاری برای بنده قابل احترام است. من از قبل نسبت به ایشان شناخت داشتم. بعدها دیدم افتخاری موضع خود را بر سر بعضی مسائل سریع عوض می کند. همچنین شناخت خوبی از آقایان ساکت و ترابیان دارم و وقتی آنها پیشنهاد کار در کمیته فنی را دادند، پذیرفتم چون می دانم هدفشان کمک به فوتسال است.

عضو کمیته فنی و توسعه درباره ارزیابی اش از دوران ریاست افتخاری در کمیته فوتسال یادآور شد: افتخاری به اندازه توانایی خودش تلاش کرد ولی مشاوران خوبی در فوتسال نداشت. نظر کلی من این است که جایگاهمان در فوتسال می تواند بیشتر از این باشد اگر از پیشکسوتان کمک خواسته شود. مدیریت یک بُعد قضیه است و تخصص هم بعد دیگر. با تمام احترامی که برای افتخاری قائلم باید بگویم مشاورانش کمک زیادی به ایشان نکردند.

صالح درباره اینکه علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال اعلام کرده اولویت با تیم های ملی است و برای همین لیگ از ششم تیرماه شروع می شود، گفت: تمام هدف اصلی کارها، تیم ملی است. تمام باشگاه ها هم برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنند. باید برای شروع لیگ از ۶ تیرماه، برنامه تیم ملی داده شود. باید جلسه ای با هیات رئیسه برگزار شود و تعامل خوبی شکل بگیرد.

وی یادآور شد: این همه آسیب دیدگی و جنگ و دعوا در فوتسال قرار است تا کی ادامه داشته باشد. باید کفاشیان، نماینده باشگاه ها و نماینده تیم ملی در کمیته فنی حضور یابند و مشکلاتشان را بگویند. در درجه اول باید  مشکل مالی باشگاه ها حل شود و کاری کنیم که اسپانسرها برای این ورزش جلو بیایند. باید فوتسال دیده شود. در حال حاضر اکثر باشگاه ها به بازیکنانشان بدهکارند.

عضو کمیته فنی فوتسال ادامه داد: در این شرایط هیچکس از فوتسال لذت نمی برد. مدیران از مربیان حمایت نمی کنند. بازیکن سالاری هم که در فوتسال شکل گرفته است و مربیان باید جلوی آن بایستند. در مجموع باید فوتسال از این حال و هوا خارج شود.

صالح در پایان درباره دستور مهدی تاج برای لغو سفر تیم زیر ۲۰ سال به ازبکستان هم گفت: ترابیان در جلسه کمیته فنی تلاشش را به کار برد که این سفر لغو نشود. مشکلات مالی همه جا هست. هم آقای ساکت و هم آقای کفاشیان هم نمی خواهند این سفر لغو شود ولی  مسائل مالی تاثیرگذار است. حیف است اگر پیش از مسابقات قهرمانی آسیا این سفر لغو شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.