کد خبر : 93204
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اردیبهشت 1396 - 15:02
-

افضل: چند ملی پوش به گیتی پسند اضافه می شوند/ با هیچ بازیکنی مشکل ندارم/ ربطی به کسی ندارد که مجانی کار می کنم!

افضل: چند ملی پوش به گیتی پسند اضافه می شوند/ با هیچ بازیکنی مشکل ندارم/ ربطی به کسی ندارد که مجانی کار می کنم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل درباره پذیرفتن هدایت تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار کرد: از اینکه دوباره به تیم شهر خودم بازگشتم بسیار خوشحالم. گیتی پسند از تیم های خوب ایران و آسیاست و خوشحالم که در کنار مربیان بزرگی، گزینه هدایت این تیم بودم و در نهایت هیات مدیره باشگاه،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل درباره پذیرفتن هدایت تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار کرد: از اینکه دوباره به تیم شهر خودم بازگشتم بسیار خوشحالم. گیتی پسند از تیم های خوب ایران و آسیاست و خوشحالم که در کنار مربیان بزرگی، گزینه هدایت این تیم بودم و در نهایت هیات مدیره باشگاه، آقای عراقی زاده و جنتی به بنده اعتماد کردند. امیدوارم بتوانم تیم خوبی آماده جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر کنم تا مقامی بدست بیاوریم که در خور شان فوتسال ایران باشد. همچنین می خواهم از آقای کافی و نجفی مدیرعامل فعلی و پیشین باشگاه مس تشکر کنم که در دو سال اخیر به من اعتماد داشتند و عذرخواهی می کنم که نتوانستم بیشتر از دو فصل در خدمتشان باشم.

وی زمان هدایت مس با اصغر حسن زاده و مهران عالیقدر به اختلاف خورد و این دو بازیکن اکنون در گیتی پسند حضور دارند. افضل در این باره گفت: با کسی مشکل ندارم. پارسال در مس از اصغر توقع داشتم بماند اما ترجیح داد جدا شود. روی او حساب کرده بودیم و برای قهرمانی برنامه داشتیم اما او فکر کرد باشگاه نمی تواند به تعهداتش عمل کند و من از دستش ناراحت شدم چون باشگاه می توانست به قراردادش پایبند باشد. درباره سایر بازیکنان هم باید بگویم هر کسی دوست داشته باشد، می ماند و هر کسی هم دوست نداشت از گیتی پسند می تواند برود. اما من هیچ لیست مازادی اعلام نکرده ام و تمام بازیکنان پارسال را می خواهم. البته افشین کاظمی به دلیل مشکلی که برایش به وجود آمده دیگر نمی تواند بازی کند و مهدی جاوید هم قراردادش به اتمام رسیده و با توجه به مشکلات پارسال، نمی خواهد برگردد.

سرمربی جدید گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که جنتی در مصاحبهٔ اخیر خود گفته جاوید را نگه می‌داریم، آیا شما نیز چنین اعتقادی دارید افزود: باید در نشستی که به منظور ارائه برنامه‌های تیم، کادر فنی و بازیکنان است با جنتی و عراقی زاده صحبت کنم و ببینیم برنامه‌های باشگاه به چه صورتی است؟ به هر جهت جاوید بازیکن بزرگ و تأثیر گذاری است که می‌تواند به تیم ما کمک کند.سرمربی جدید گیتی پسند همچنین با بیان اینکه چند ملی پوش جدید را قرار است به تیم اضافه کند، افزود: باید در نقاطی که ضعف داریم، بازیکن بگیریم. البته ابتدا باید مذاکره با بازیکنان قبلی مذاکره شود و سپس بر اساس بودجه و تعداد سهمیه باقیمانده به سراغ بازیکن جدید رفت. در مورد مورنو برزیلی هنوز تصمیم نگرفته ایم اما اگر بازیکنان خوب داخلی داشته باشیم، به سراغ خارجی ها نخواهیم رفت.

افضل همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ای برای جلوگیری از تکرار حواشی سال قبل گیتی پسند دارد، گفت: هیچ موقع ستاره تیم های لیگ برتری به اندازه تیم های فولاد ماهان و گیتی پسند نبوده است اما زمانی که در فولاد ماهان بودم به خوبی تمام ستاره ها را مدیریت کردم. بزرگتر از وحید شمسایی در فوتسال نداریم اما هیچ مشکلی پیش نیامد. مصطفی نظری و محمد کشاورز هم در تیم حضور داشتند. اگر هر کسی به وظیفه خودش عمل کند، نباید حاشیه ایجاد شود. مگر بازیکن ملی پوش از ابتدا ملی پوش بوده است؟ ضمن اینکه امسال به جز ملی پوشان حاضر، چند ملی پوش دیگر هم جذب خواهیم کرد اما فعلا نمی توانم اسمی از آن ها ببرم.

وی همچنین از جلسه با باشگاه برای انتخاب کادرفنی جدید خبر داد و گفت: باید با باشگاه صحبت کنیم تا ببینیم بر اساس بودجه چه کار می توانیم کنیم. اما هنوز نفرات پارسال هستند و از آن ها نیز استفاده می کنیم.

افضل همچنین با کنایه به برخی شایعات اشاره کرد و افزود: امیدوارم دیگر هیچ وقت مربیان پیشنهاد کار مجانی ندهند. نمی دانم منظورشان کدام مربی بود اما مطرح کردن این حرف ها خوب نیست. اصلا شاید من بخواهم مجانی برای تیمی مربی گری کنم. به کسی ربطی ندارد! سرمربی جدید گیتی پسند در مورد اینکه امسال گیتی پسند با او در مسابقات جام باشگاههای آسیا و در ادامه در فصل جدید لیگ برتر چه نتایجی به دست می‌آورد و قهرمانی خود را تکرار خواهد کرد گفت: ببینید، باشگاه گیتی پسند، باشگاه بزرگی است و دوست دارد که بهترین نتایج را به دست آورد. هدف باشگاه قهرمانی در آسیا است که می‌خواهد با قهرمانی در جام باشگاه‌ها در مسابقات باشگاه‌های جهان نیز شرکت کند و در سطح جهانی بدرخشد. کار سختی است اما امیدوارم که بتوانیم از عهده آن برآییم و موفق شویم.

وی در جواب این سئوال که یکی از ایرادات کلی در خصوص گیتی پسند غیر بومی بودن اکثر بازیکنان آن است و آیا قصد دارد بومی سازی را شروع کند یا نه؟ تاکید کرد: باشگاه‌هایی که در سطح حرفه‌ای کار می‌کنند باید بتوانند نفرات خوب و سطح بالایی را جذب کنند، این مساله در مورد مربی و بازیکنان صدق می‌کند بنابراین نمی‌توان به این سمت رفت که تنها از بازیکنان بومی استفاده  کرد. اگر بازیکنان بومی ما در کیفیت بسیار خوب باشند چه ایرادی دارد که از آنها استفاده کنیم.

افضل ادامه داد: البته که باشگاه در رده‌های پایه فعال است و بازیکنان این تیم‌ها باید به رده‌های بالاتر تزریق شوند اما در سطح حرفه‌ای باشگاه‌ها و تیم‌ها به دنبال کسب نتیجه هستند، اولویت اول ما کسب نتیجه است و در کنار آن به بومی سازی و استفاده از بازیکنان جوان بومی نیزتوجه خواهیم داشت تا در کنار بازیکنان بزرگ تیم کسب تجربه کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

لطفا از ادمهای سفارشی که به واسطه های غیر ورزشی چند ساله حضور دارن استفاده نکنین

نام ... سه شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

اقای افضل میشه توضیح بدین که راجع به کادر فنی باید نظر باشگاه رو بدونم یعنی چه؟یعنی قراره کادر فنی رو باشگاه انتخاب کنه؟پس شما چکاره ای؟نکنه مث لک قراره از بازیکنای اصفهانی هم استفاده نکنی و در کادر فنی مربیان سفارشی رو بیاری؟امیدوار بودیم با اومدن شما شایسته سالاری سر لوحه باشگاه قرار بگیره

نام ... سه شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

اقای افضل ضمن خوش امدگویی امیدوارم ادمهای کوچیکی مث احمد شمس و کریمی رو از گیتی پسند دور کنین.اونها فقط باعث ایجاد حاشیه و بی کلاس شدن تیم هستن و لطفا به بازیکنای اصفهانی توجه ویژه کنین

نام ... چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

بعضی افراد کادر قبل همه جا پشت سر افضل حرف زدند و توی بازی رفت و برگشت هم چه فحشها که ندادند