کد خبر : 93286
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 18:06
دسته‌بندی نشده
-

بازی با بزرگسالان ازبکستان به جای امیدها در ایران/زیر ۲۰ ساله ها به اردو می روند

بازی با بزرگسالان ازبکستان به جای امیدها در ایران/زیر ۲۰ ساله ها به اردو می روند
تیم ازبکستان به جای بازی با تیم زیر 20 سال ایران با تیم بزرگسالان روبرو می شود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سایت فدراسیون فوتبال عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره اینکه برنامه تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال با توجه به لغو دیدار تدارکاتی برابر ازبکستان چیست، گفت: با توجه به اینکه این دیدار تدارکاتی از مدتها قبل برنامه ریزی شده بود و بنا به دلایلی لغو شد، طی مذاکره تلفنی که با مسئولین در ازبکستان داشتم، ضمن عذرخواهی از آنها خواستم که بعد از پایان رقابتهای قهرمانی آسیایی زیر ۲۰ سال، تیم ملی ازبکستان به ایران سفر داشته باشد و با تیم ملی فوتسال بزرگسالان ما دیدار تدارکاتی برگزار کند.
وی گفت: همانطور که می دانید ملی پوشان فوتسال در بهمن ماه در رقابتهای جام ملتهای فوتسال اسیا شرکت خواهند کرد. بر همین اساس از ازبکستان خواستیم تا برنامه ریزی های لازم را برای دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران به میزبانی کشورمان انجام دهند.
وی در پایان درباره وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: مسئولین فدراسیون فوتبال به طور جدی به تقاضای سرمربی تیم ملی، کمپی را مهیا خواهند کرد تا تمرینات ادامه داشته باشد تا بازیکنان به مرور برنامه تاکتیکی خود بپردازند و در شرایط مسابقه و تمرین قرار گیرند تا بتوانند در رقابتهای پیش رو(قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال اسیا در تایلند) با آمادگی کامل به مصاف رقبای خود بروند.
لازم به ذکر است که تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در فروردین ماه سال جاری در  فرانسه اردوی تدارکاتی برگزار کرده و دو بازی دوستانه نیز با تیم ملی زیر ۲۰ سال این کشور برگزار کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

واقعا جای تاسف داره ین مملکتبرفوتسال باید گریست
همه چی شده فوتباااااااال

نام ... چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

واقعا جای تاسف داره برفوتسال این مملکت باید گریست
همه چی شده فوتباااااااال