کد خبر : 93277
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 14:03
-

ناظم‌الشریعه: اردوی تیم ملی فوتسال از ۲۰ اردیبهشت در شهرکُرد پیگیری می‌شود

ناظم‌الشریعه: اردوی تیم ملی فوتسال از ۲۰ اردیبهشت در شهرکُرد پیگیری می‌شود
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اردوی تیم ملی از روز بیستم اردیبهشت سال جاری در شهرکرد پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناظم‌الشریعه در مورد وضعیت اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: طبق هماهنگی‌هایی که با فدراسیون شده تیم ملی از ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت تمرینات خود در محل کمپ‌های تیم ملی برگزار و بعد از آن از ۲۰ اردیبهشت الی ۳۰ اردیبهشت تمرینات خود را در شهرکرد ادامه می‌دهند.

وی همچنین در مورد  اعزام اردوی تیم ملی به خارج از کشور گفت:‌ ما و فدراسیون در حال پیگیری هستیم که اردوی تیم ملی به خاطر ماه رمضان در ارمنستان انجام شود و فدارسیون در حال مذاکره با فدراسیون ارمنستان است و ما منتظر پاسخ هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد وضعیت تیم ملی زیر ۲۰ سال و اعزام این تیم به ازبکستان جهت برگزاری مسابقات زیر ۲۰ سال آسیایی گفت: بچه‌ها در اردو  در حال بدنسازی و هماهنگی بیشتر بین هم تمرینات خود را انجام می دهند و خدا را شکر همه چیز خوب است.

وی همچنین ضمن تشکر از  مسئولان فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: حضور و بازدید محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ملی و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان، رئیس کمیته فوتسال آسیا از اردو‌ها باعث انگیزه بیشتر به جوانان تیم ملی شده است و این روحیه حتما می تواند در آینده کمک بسیاری به تیم ملی زیر ۲۰ سال کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایرانی پنجشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

ناظم دوست داریم