کد خبر : 93322
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1396 - 13:06
-

کشاورز با گیتی پسند به توافق رسید

کشاورز با گیتی پسند به توافق رسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با روی کار آمدن علی افضل به عنوان سرمربی گیتی پسند وضعیت برای ادامه همکاری باشگاه با سایر بازیکنان نیز در حال انجام شدن است.در این راستا امروز کشاورز با حضور در باشگاه گیتی پسند برای یکسال دیگر با این تیم به توافق رسید تا در جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با روی کار آمدن علی افضل به عنوان سرمربی گیتی پسند وضعیت برای ادامه همکاری باشگاه با سایر بازیکنان نیز در حال انجام شدن است.در این راستا امروز کشاورز با حضور در باشگاه گیتی پسند برای یکسال دیگر با این تیم به توافق رسید تا در جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر سال ۹۶ این تیم را همراهی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

بالاخره یکی از عوامل موثر در تبانی و قهرمانی باید در تیم باشه

نام ... شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

تا اینجای کار هر چی باشگاه گفته افضل هم گفته چشم

نام ... شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

افضل هیچکارست

Futsal شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

به خدا قسم علی افضل روزی هزار تا فحش به کشاورز میداد حالا میخواد باش کار کنهههه..
جالبهههه…
چی شده یعنی..!!!!!!

علی یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۰۲

به به چشممون به جمال کی روشن شد!!!