کد خبر : 93474
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 9:05
دسته‌بندی نشده
-

حلاجی: با هیچ مربی به جز شمسایی مذاکره نکردیم/تا تعیین وضعیت وحید، به سراغ هیچ مربی دیگری نمی‌رویم

حلاجی: با هیچ مربی به جز شمسایی مذاکره نکردیم/تا تعیین وضعیت وحید، به سراغ هیچ مربی دیگری نمی‌رویم
مدیرعامل باشگاه تأسیسات می‌گوید این تیم به جز وحید شمسایی با هیچ گزینه دیگری وارد مذاکره نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه تأسیسات می‌گوید این تیم به جز وحید شمسایی با هیچ گزینه دیگری وارد مذاکره نشده است.

مجید حلاجی در خصوص وضعیت باشگاه تأسیسات دریایی و تعیین بودجه این باشگاه از سوی هیئت مدیره اظهار داشت: بودجه باشگاه تصویب شده و فعلاً در تلاش هستیم سرمربی تیم را انتخاب کنیم. منتظریم با وحید شمسایی به توافق برسیم تا بعد تیم را جمع و جور کنیم. در یکی دو روز آینده تکلیف سرمربی را مشخص و بعد شروع به جمع کردن تیم می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بودجه باشگاه تأسیسات نسبت به فصل گذشته کمتر شده است، تصریح کرد:‌ مقداری بودجه باشگاه کم شده و این هم طبیعی است. در حال حاضر همه سازمان‌ها مشکل اقتصادی دارند و طبیعی است بودجه کم شود. در ضمن در حال حاضر هیچ تیمی وارد نقل و انتقالات نشده و فعلاً تکلیف بسیاری از تیم‌ها معلوم نیست. به طور مثال هنوز مشخص نیست تیم دبیری در مسابقات شرکت خواهد کرد یا خیر. به نوعی همه تیم‌ها منتظرند تا اوضاع باشگاه‌شان بهتر شود.

«هنوز هم اعتقاد دارم تیم ما بودجه خوبی دارد و بودجه تصویب شده، پول کمی برای یک باشگاه نیست» مدیرعامل باشگاه تأسیسات با بیان این جمله ادامه داد:‌ شمسایی دو روز از ما فرصت خواست تا تصمیمش را بگیرد. دلم روشن است که همه چیز درست می‌شود و می‌توانیم با کادرفنی قبلی راه‌مان را ادامه دهیم.

حلاجی در پاسخ به این پرسش که «آیا با گزینه‌های دیگری به جز شمسایی مذاکره‌ای کرده است یا خیر؟» گفت: هنوز با هیچ‌کس به جز شمسایی صحبت نکرده‌ایم. نام‌هایی که در رسانه‌ها برده می‌شود همه مربیان بزرگی هستند اما تا تکلیف‌مان با شمسایی مشخص نشود به سراغ هیچ مربی دیگری نمی‌رویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.