کد خبر : 93502
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 10:16
-

مدیرعامل شهرداری ساوه: هنوز مجوز حضور در لیگ برتر فوتسال را نگرفته‌ایم

مدیرعامل شهرداری ساوه: هنوز مجوز حضور در لیگ برتر فوتسال را نگرفته‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم شهرداری ساوه برای شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال با مشکل جدی رو به روست و بنا به اعلام مدیرعامل باشگاه، احتمال انحلال آن وجود دارد. سیدحسین سعیدی در این رابطه توضیح داد: فرمانداری ساوه به ما اعلام کرده امسال نمی‌توانیم تیمداری کنیم چرا که وزارت کشور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم شهرداری ساوه برای شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال با مشکل جدی رو به روست و بنا به اعلام مدیرعامل باشگاه، احتمال انحلال آن وجود دارد.

سیدحسین سعیدی در این رابطه توضیح داد: فرمانداری ساوه به ما اعلام کرده امسال نمی‌توانیم تیمداری کنیم چرا که وزارت کشور در نامه‌ای به شهرداری ها اعلام کرده حق تیمداری ندارند. البته این نامه مربوط به دو سال پیش است و ما سال گذشته موفق شدیم با رایزنی هایی که انجام دادیم، مجوز تیمداری شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال را بگیریم.

وی افزود: شرایط امسال با سال گذشته کمی متفاوت شده چرا که شورای شهری‌ها درگیر انتخابات هستند و فکر می‌کنم ظرف یک هفته آینده تکلیف تیمداری شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه همچنین از حضور سه مربی در لیست گزینه‌های تیم برای فصل آینده خبر داد و افزود: محسن حسن‌زاده که سرمربی ما در فصل ۹۵ بود و در کنارش دو گزینه دیگر مدنظر داریم. امیدوارم هر چه سریعتر مشکل تیمداری باشگاه را حل کنیم. طرفداران نیز فشار زیادی به ما می آورند چون فوتسال، تنها رشته‌ای است که از ساوه در سطح لیگ برتر حضور دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حميدي سه شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به خدا پارسال باید لک میومد ساوه اگر پارسال اومده بود امسال تیم برای قهرمانی بسته میشد
آقای سعیدی مربی مطرح مثل لک رو از دست نده ساوه باید امسال هر جوری شده روی سکو بره

نام سه شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

حسن زاده با اون داداشش بسته هر چی پول خوردن مهدی حسن زاده خوبه به جایی مرسیدس وگرنه همرو بیچاره میکرد انقدر غرور از کجا اومده.هر مربی بود مهدی رو ور نمیداشت

نام ... چهارشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

اره لک گزینه خوبیه برای شهرداری چون باج میده به بازیکن بخاطر همینم از گیتی انداختنش بیرون با اون همه ملی پوش تیم باسلام صلوات قهرمان شد با لابی بیارید ساوه تا اونم مث خوراکچی که بالابی آوردید تیمتون قهرمان میکنه یا میندازه لیگ یک..!!!!خخختخ منتظر میمونیم میبینیم لک اگه مربی بود گیتی نگه میداشتنش .برای بعضیا عقل و درایتم آرزوس ….