کد خبر : 93616
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 - 19:11
-

انتقال بازی های مس از تبریز به ورزقان

انتقال بازی های مس از تبریز به ورزقان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه مس سونگون ورزقان که در سه فصل گذشته لیگ برتر فوتسال کشور دیدار های خانگی خود را در سالن پورشریفی تبریز برگزار نموده است، پیگیر انتقال این دیدارها به شهرستان ورزقان می باشد. محمدرضا کافی در این خصوص گفت: باشگاه مس سونگون ورزقان تمایل خود را در فصل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه مس سونگون ورزقان که در سه فصل گذشته لیگ برتر فوتسال کشور دیدار های خانگی خود را در سالن پورشریفی تبریز برگزار نموده است، پیگیر انتقال این دیدارها به شهرستان ورزقان می باشد.

محمدرضا کافی در این خصوص گفت: باشگاه مس سونگون ورزقان تمایل خود را در فصل گذشته نیز برای برگزاری رقابت های لیگ برتر در شهرستان ورزقان اعلام کرده بود. خاستگاه این باشگاه، شهرستان ورزقان است و هواداران ورزقانی و مردم شهرستان، صاحبان حقیقی این تیم هستند و می خواهیم این تیم در کنار صاحبان اصلی خود بازی کند.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان افزود: در سال گذشته درخواستی در این خصوص تقدیم هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی نمودیم و کارشناسان آن هیئت نیز جهت ارزیابی استانداردهای سالن شهدای ورزقان به این شهرستان آمده، موارد را بررسی نمودند. با توجه به فشردگی مسابقات لیگ، موضوع مسکوت باقی ماند ولی برای فصل جدید، مجدانه پیگیر موضوع هستیم و هفته گذشته نیز درباره برگزاری مسابقات در این سالن، نامه ای به سازمان لیگ فوتسال ارسال شده است که کارشناسان مربوطه، روز جمعه برای بازدید از زیرساخت های موجود به شهرستان ورزقان خواهند آمد.

با توجه به امکانات خوب و زیرساخت های موجود در باشگاه مس سونگون در شهرستان ورزقان، در صورت موافقت سازمان لیگ فوتسال با این موضوع، مسابقات را در ورزقان برگزار خواهیم نمود.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان رقابت های لیگ برتر فوتسال فصل ۹۶ را روز سه شنبه، ششم تیرماه با میزبانی مقابل تاسیسات دریایی تهران آغاز خواهد نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵

سلام اقای کافی. سرمربیتون کی شد؟؟؟؟