کد خبر : 93659
تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396 - 16:05
-

دبیری: پول واگذاری به دهانشان مزه کرده است / قصد مانور نداریم/ سلیمانی نامه غیرقانونی ارسال کرده

دبیری: پول واگذاری به دهانشان مزه کرده است / قصد مانور نداریم/ سلیمانی نامه غیرقانونی ارسال کرده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری درباره گلایه باشگاه دبیری از سازمان لیگ فوتسال گفت: گلایه و مسئله‌ای از فصل قبل لیگ برتر فوتسال داریم. با توجه به تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم در زمین متاسفانه در بازی مقابل تیم راه ساری اتفاقاتی افتاد که باعث شد، نتیجه مسابقه به سود ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری درباره گلایه باشگاه دبیری از سازمان لیگ فوتسال گفت: گلایه و مسئله‌ای از فصل قبل لیگ برتر فوتسال داریم. با توجه به تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم در زمین متاسفانه در بازی مقابل تیم راه ساری اتفاقاتی افتاد که باعث شد، نتیجه مسابقه به سود ما نباشد.

وی افزود: ما خود را قهرمان فصل قبل مسابقات می‌دانیم چرا که امتیاز ما داده نشد. به اختلافات در پرونده مسابقه با تیم ساری رسیدیگ نشد و هنوز از نگاه ما این پرونده باز است و دبیری تبریز به ناحق تیم دوم لیگ شد.

مدیرعامل دبیری تبریز در خصوص صحبت‌ها از کناره گیری این باشگاه در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: ترس داریم که این فصل مشابه اتفاقات سال قبل رخ دهد. بحث داوری اجتناب ناپذیر است، اما ما مستندات خود را نسبت به مشکلات بازی با راه ساری به کمیته انضباطی قدراسیون ارائه دادیم. داور آن مسابقه چند ماه محروم شد، اما امتیاز تیم ما برنگشت.

وی افزود: با توجه به اینکه حسن زاده رییس کمیته انضباطی پرونده و فیلم مسابقه را دید اعلام کرد که اگر پرونده به این کمیته به موقع برسد، مسابقه تجدید خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد. متاسفانه شاید به دلیل اینکه نفرات جدیدی مثل سلیمانی در سازمان لیگ فوتسال هستند که تجربه کافی ندارند نتیجه مسابقه با تیم راه ساری پنج بر صفر به ضرر ما اعلام شد.

دبیری در خصوص اینکه شایعه کناره گیری این تیم از لیگ برتر فوتسال یک مانور خبری بوده است، گفت: به هیچ وجه مقصد مانور نداشتیم. علت شرکت کردن ما در جلسه قرعه کشی صحبت با مسئولان بود تا شرایط ادامه مسیر لیگ را بدانیم.

وی ادامه داد: سلیمانی نامه‌ای غیرقانونی به باشگاه ارسال کرد که اگر تکلیفمان در لیگ را مشخص نکنیم، امتیاز تیم واگذار می‌شود، چون این کار در لیگ‌های دسته یک و ۲ هم انجام شده بود و تا حدی پول واگذاری به آن‌ها مزه کرده است. در صورتیکه تیم‌ها با زحمت از رده‌های پایین تلاش می‌کنند به لیگ برتر صعود کنند.

مدیرعامل دبیری تبریز گفت: سازمان لیگ در تصمیم غیرقانونی تصمیم به فروش امتیاز یک تیم می‌کند در صورتیکه طبق قانون در صورت شرکت نکردن، تیم‌ها یک رده سقوط می‌کنند. این موضوع کاملا حقوقی و قابل شکایت است.

وی در خصوص حضور در لیگ برتر فوتسال افزود: تا پایان این ماه جلسه‌ای در هیئت مدیره خواهیم داشت و با توجه به حضور حامی مالی فصل قبل صحبت‌های نهایی برای ادامه فعالیت این حامی داریم. امیدواریم شرایط برای ادامه کار ما مهیا شود.

دبیری گفت: همه مسئولان فوتسال با سمت سرپرستی این رشته را اداره می‌کنند که این موضوع به خانواده وفتسال آسیب می‌زند. کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال است و سلیمانی با وجود بازنشستگی سرپرست سازمان لیگ فوتسال است. این شرایط برای فوتسال خوب نیست چرا که فکر می‌کردیم با سومی جهان از لحاظ فنی و دیگر مسائل به همه انگیزه داده می‌شود، اما متاسفانه اینطور نشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.