کد خبر : 93727
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 10:01
-

شیربیگی:ایران در تورنمنت روسیه به عنوان یک مدعی حاضر خواهد شد

شیربیگی:ایران در تورنمنت روسیه به عنوان یک مدعی حاضر خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سارا شیربیگی ملی پوش فوتسال بانوان اظهار کرد: خوشبختانه در آستانه آغاز مسابقات چهارجانبه روسیه از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستم. وی افزود: تاکنون چند مرحله اردوی آمادگی زیرنظر مربیان پشت سرگذاشته و از لحاظ آمادگی روحی و جسمانی در وضعیت خوبی هستم و مشکلی از این بابت وجود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سارا شیربیگی ملی پوش فوتسال بانوان اظهار کرد: خوشبختانه در آستانه آغاز مسابقات چهارجانبه روسیه از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستم.
وی افزود: تاکنون چند مرحله اردوی آمادگی زیرنظر مربیان پشت سرگذاشته و از لحاظ آمادگی روحی و جسمانی در وضعیت خوبی هستم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
شیربیگی ادامه داد: نه تنها من بلکه سایر ملی پوشان فوتسال ایران هم از آمادگی خوبی و انگیزه بالایی برخوردارند و به طور قطع شاهد مسابقات خوبی از تیم ملی بانوان ایران خواهیم بود.
ملی پوش کرمانشاهی فوتسال بانوان ایران با بیان اینکه طی دو سه سال اخیر شاهد جهش بسیار خوبی در تیم ملی ایران بوده ایم، گفت: امروز ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم های آسیایی برای هر حریفی قابل احترام است.
وی گفت: در تورنمنت روسیه نیز تیم ایران به عنوان یک مدعی حاضر خواهد شد و بدون شک حریف دست و پا بسته ای برای رقبا نخواهد بود.
شیربیگی ادامه داد: هر سه تیم روسیه، اسپانیا و جمهوری چک رقبای سختی برای ایران خواهند بود اما تیم ما نیز با اتکا به تجربیات سال های اخیر و انگیزه زیادی که نزد تک تک بازیکنان وجود دارد به دنبال بازی های زیبا و کسب نتیجه است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ایران بتواند با ارائه بازی های درخشان ضمن دفاع از اعتبار فوتیال ایران دست پر مسابقات را ترک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.