کد خبر : 93748
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 10:34
-

وضعیت مبهم دو ملی پوش برای فصل آینده/احمدی و سنگ سفیدی در کدام تیم بازی می کنند؟

وضعیت مبهم دو ملی پوش برای فصل آینده/احمدی و سنگ سفیدی در کدام تیم بازی می کنند؟
با نزديك شدن به شروع فصل جديد ليگ برتر بازار نقل و انتقالات فوتسالي داغ و داغ تر مي شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با نزدیک شدن به شروع فصل جدید لیگ برتر بازار نقل و انتقالات فوتسالی داغ و داغ تر می شود. گیتی پسند اصفهان که خود را برای جام باشگاه های آسیا آماده می کند با تمدید قرارداد ستاره های ملی پوش خود و همچنین اضافه کردن عروجی،زارعی،جابری و عباسی لقب کهکشانی های این فصل لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.این تیم طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه قرارداد احمد اسماعیل پور،اصغر حسن زاده و مهران عالیقدر را تمدید کرد و سه بازیکن تاسیسات دریایی یعنی محمد زارعی،ابوالقاسم عروجی و سعید عباسی را هم به خدمت گزفت در حالی که این تیم مهدی جاوید، علی عابدین و دو برزیلی و افشین کاظمی خود را دیگر در جمع خود نمی بیند.
از سوی دیگر تاسیسات دریایی که با کاهش ۵٠ درصدی بودجه روبرو شده است در گام اول قرارداد وحید شمسایی سرمربی بازیکن خود را تمدید کرد و با مهدی جاوید بازیکن ملی پوش گیتی پسند به توافق رسید. مصطفی نظری و وحید سیفان نیزبا تمدید قرارداد خود وظیفه حفاظت از قفس توری دریایی هارا در فصل آتی بهده خواهند گرفت. همچنین شنیده می شود محمدرضا سنگ سفیدی و علیرضا وفایی قصد تمدید قرار داد خود را با این تیم ندارند. همچنین خبر از توافق محمدشجری با حفاری به گوش می رسد.
دبیری تبریز هم که فعلا منتظر مشخص شدن اوضاع تیم داری خود است و تاکنون اقدامی در راستای تمدید قرارداد بازیکنان و کادرفنی انجام نداده است.شنیده می شود حمید احمدی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل پیش این تیم نیز قصد جدایی دارد و تکلیفش برای فصل آینده هنوز مشخص نیست.
تیم مس سونگون هم که با گزینه های زیادی برای سپردن سکان هدایت خود به مذاکره نشیته بود در نهایت به ٣ گزینه نهایی رسیده است و ظرف چند روز آینده سرمربی خودرا خواهد شناخت تا این تیم نیز از گردونه مدعیان عقب نماند و اقدام به جذب بازیکنان مد نظر خود کند.جدایی جابری، سووفاوت و درخشانی از مس قطعی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.