کد خبر : 93725
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 10:55
-

کفاشیان: کناره گیری یاسین پیشرو رسما اعلام نشده است

کفاشیان: کناره گیری یاسین پیشرو رسما اعلام نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در خصوص احتمال کناره گیری برخی تیم‌های فوتسال از لیگ برتر امسال گفت: برخی دلخوری‌ها وجود دارد که باید انگیزه را به این تیم‌ها بازگردانیم. باشگاه هایی مثل یاسین پیشرو قم و دبیری تبریز از تیم‌های قدیمی در لیگ برتر فوتسال هستند که فدراسیون فوتبال برای حفظ آن‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در خصوص احتمال کناره گیری برخی تیم‌های فوتسال از لیگ برتر امسال گفت: برخی دلخوری‌ها وجود دارد که باید انگیزه را به این تیم‌ها بازگردانیم. باشگاه هایی مثل یاسین پیشرو قم و دبیری تبریز از تیم‌های قدیمی در لیگ برتر فوتسال هستند که فدراسیون فوتبال برای حفظ آن‌ها در فوتسال تلاش می‌کند.

وی افزود: تیم یاسین پیشرو چیزی در خصوص کناره گیری از لیگ برتر فوتسال به ما اعلام نکرده است. شاید در مصاحبه‌ها مطالبی بیان کرده اند، اما ما سعی می‌کنیم همه باشگاه‌ها را حمایت کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: موضوع بلاتکلیفی باشگاه‌ها وجود ندارد، چون چند تیم در دسته یک در مرحله پلی آف قرار دارند و برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند. باشگاه‌های فعالی در فوتسال داریم که ۷۰ درصد آن‌ها زیرنظر بخش خصوصی کار می‌کنند و برای ادامه فعالیت باید به این تیم‌ها انگیزه بدهیم.

وی در خصوص فاصله زیاد پایان لیگ برتر و آغاز فصل جدید مسابقات افزود: امسال رویدادهای زیادی داریم که برای آن برنامه ریزی کرده ایم، اما از سال آینده روند برگزاری لیگ برتر فوتسال مانند گذشته خواهد شد و مسابقات را زودتر آغاز می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.