آقا تو رو خدا هر کاری میکنیدمربی بزرگ و نامی بیارید
فقد رضا لک
حمایت فرمانداری ساوه از حضور شهرداری در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد بهاروند فرماندار ساوه در همایش روز جوان گفت: شهرداری تکلیف دارد که برای تیم داری فوتسال هدفمند و با برنامه سرمایه گذاری کند و با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را در این راستا هدایتگری کند. وی با اشاره به موفقیت های این تیم لیگ برتر در
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد بهاروند فرماندار ساوه در همایش روز جوان گفت: شهرداری تکلیف دارد که برای تیم داری فوتسال هدفمند و با برنامه سرمایه گذاری کند و با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را در این راستا هدایتگری کند.
وی با اشاره به موفقیت های این تیم لیگ برتر در سال های گذشته بیان کرد: فرمانداری نیز از این تیم حمایت می کند چرا که جوانان پیشرو و پیشتاز هستند و آینده جامعه متعلق به این قشر است.
گفتنی است بنا بر اظهارات مدیرعامل فوتسال شهرداری ساوه، فرمانداری این شهرستان اعلام کرده بود امسال نمیتواند تیم داری کنند چرا که وزارت کشور در نامهای به شهرداری ها اعلام کرده حق تیمداری ندارند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
خواهش میکنم تیمو بدید دسته رضا لک ایشون کلاس کارش با بعضی از مربی ها فرق میکنه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲