کد خبر : 93876
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - 9:53
-

نظری:درست نبود در روزهای سخت شمسایی و تأسیسات را تنها بگذارم/ پیشنهاد فرش‌آرا سخاوتمندانه بود

نظری:درست نبود در روزهای سخت شمسایی و تأسیسات را تنها بگذارم/ پیشنهاد فرش‌آرا سخاوتمندانه بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه تأسیسات دریایی اظهار داشت: واقعیت این است که چند پیشنهاد خوب داشتم که پیشنهاد فرش‌آرا بسیار جدی و سخاوتمندانه بود اما تصمیم گرفتم قراردادم را با تأسیسات دریایی تمدید کنم.  وی درباره کاهش بودجه باشگاه تأسیسات دریایی هم گفت: هر ۴،۵ سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه تأسیسات دریایی اظهار داشت: واقعیت این است که چند پیشنهاد خوب داشتم که پیشنهاد فرش‌آرا بسیار جدی و سخاوتمندانه بود اما تصمیم گرفتم قراردادم را با تأسیسات دریایی تمدید کنم.
 وی درباره کاهش بودجه باشگاه تأسیسات دریایی هم گفت: هر ۴،۵ سال یکبار فوتسال ایران دچار افت می‌شود که امسال شاهد افت هستیم. من در روزهای خوب با وحید شمسایی و تأسیسات بودم و درست نبود اگر بخواهم در روزهای سخت و کم پولی آنها را تنها بگذارم.
 دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص اینکه آیا جذب شدن تمام بازیکنان درجه یک فوتسال ایران توسط این تیم و گیتی‌پسند فوتسال باشگاهی ایران را دو قطبی نمی‌کند، اظهار داشت: گیتی‌پسند نماینده کشورمان در آسیا است و باید بازیکنان خوبی بگیرد. تأسیسات دریایی هم توانسته مهر‌ه‌های خوبی را جذب کند. بقیه تیم‌ها هم بازیکنان خوبی گرفته‌اند.
 نظری ادامه داد: این را قبول ندارم که فوتسال ایران دوقطبی می‌شود، البته قبول دارم که ستاره‌ها به گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی رفتند و کفه ترازو به نفع این تیم‌ها سنگین است.
 وی در خصوص رقابت سنگین گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی در فصل نقل‌وانتقالات و لیگ برتر خاطرنشان کرد: در این چندسال گذشته همیشه بین گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی رقابت سنگین بوده ولی فکر می‌کنم امسال هم مانند فصل گذشته تیم‌های دیگری هم در گردونه رفابت برای قهرمانی حضور خواهند داشت.
منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.