کد خبر : 93937
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 13:54
دسته‌بندی نشده
-

توضیحات ترابیان در مورد مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا

توضیحات ترابیان در مورد مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا
رئیس کمتیه فنی و توسعه فوتسال در مورد مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۸ ابتدا به صورت مرحله مقدماتی و پس از مشخص شدن تیم‌های اول و دوم هر گروه در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود. پیش از این و به صورت اتوماتیک‌وار، تیم‌های اول تا سوم به مرحله نهایی راه می‌یافتند که با تصمیم جدید AFC، ابتدا تیم‌ها در مرحله مقدماتی به رقابت خواهند پرداخت و پس از مشخص شدن تیم اول و دوم هر گروه، مراحل بعدی بازی‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مزیت‌هایی که برگزاری مسابقات به این شکل دارد، این است که کشوری که میزبانی را بر عهده می‌گیرد به مرحله بعدی بازی‌ها راه پیدا می کند، اما با توجه به اینکه AFC مبلغ بسیار ناچیزی را برای برگزاری این بازی‌ها در نظر گرفته است، باید منتظر اعلام آمادگی کشورها برای میزبانی باشیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و کمیته فوتبال ساحلی درباره برنامه های آماده سازی ملی‌پوشان جهت شرکت در مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۱۸ آسیا گفت: به زودی نشستی را با سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار خواهیم کرد تا در رابطه با برنامه‌های آماده‌سازی این تیم تصمیم‌گیری کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.