کد خبر : 94095
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 10:39
-

دبیری:در لیگ برتر فوتسال تیمداری می‌کنیم/ اصغری‌مقدم نرفته است

دبیری:در لیگ برتر فوتسال تیمداری می‌کنیم/ اصغری‌مقدم نرفته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه دبیری سال آینده قصد تیمداری در لیگ برتر فوتسال را ندارد، گفت: هنوز جلسه‌ای در باشگاه تشکیل نشده است و تصمیمی نگرفته‌ایم. احتمالاً ما مثل سابق به کارمان ادامه می‌دهیم. وی افزود: یکسری گلایه‌ها و مسائلی بوده است که برادر من (افشین دبیری)،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه دبیری سال آینده قصد تیمداری در لیگ برتر فوتسال را ندارد، گفت: هنوز جلسه‌ای در باشگاه تشکیل نشده است و تصمیمی نگرفته‌ایم. احتمالاً ما مثل سابق به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی افزود: یکسری گلایه‌ها و مسائلی بوده است که برادر من (افشین دبیری)، آن را دنبال می‌کند ولی این‌طور نیست که مشکل اساسی برای حضور در لیگ داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه دبیری خاطرنشان کرد: احتمالاً این هفته جلسه‌ای تشکیل می‌دهیم تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وی در خصوص اینکه جواد اصغری‌مقدم سرمربی تیم فوتسال دبیری از سمتش کناره‌گیری کرده و خداحافظی‌اش را از این تیم رسانه‌ای کرده است، گفت: اصغری‌مقدم چند روز پیش به تبریز آمد و با من هم خداحافظی کرد، ولی این خداحافظی وی برای همیشه نبود.

دبیری ادامه داد: اصغری‌مقدم به صورت رسمی از ما جدا نشده و همانطور که گفتم، خداحافظی‌اش با ما برای همیشه نبوده است؛ انشاءالله این هفته جلسه تشکیل می‌دهیم تا درباره شرایط تیم تصمیم‌گیری کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.