کد خبر : 94282
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 10:00
-

عراقی‌زاده: بعضی از آقایان به دنبال توجیه عدم نتیجه‌گیری خود هستند/بودجه ما نسبت به برخی تیم های بالای جدول کمتر است

عراقی‌زاده: بعضی از آقایان به دنبال توجیه عدم نتیجه‌گیری خود هستند/بودجه ما نسبت به برخی تیم های بالای جدول کمتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی‌زاده در مورد شرایط  قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: در سال ۹۵ با همت همه ارکان گروه صنعتی گیتی‌پسند،کادر فنی و بازیکنان این تیم قهرمان لیگ برتر شد. وی همچنین گفت: سال جدید را با تغییر سرمربی و اضافه نمودن چند بازیکن جدید تمرینات خود را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی‌زاده در مورد شرایط  قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: در سال ۹۵ با همت همه ارکان گروه صنعتی گیتی‌پسند،کادر فنی و بازیکنان این تیم قهرمان لیگ برتر شد.

وی همچنین گفت: سال جدید را با تغییر سرمربی و اضافه نمودن چند بازیکن جدید تمرینات خود را از ۲۰ اردیبهشت شروع کردیم.

 قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان در سوالی که آیا این موضوع صحت دارد که  از حقوقهای نجومی برای جذب بازیکن و سرمربی  استفاده کردید، گفت: خیر، اصلاً بودجه ما غیرمعقول نیست و نسبت به بعضی از تیم‌های بالای جدول کمتر نیز هست. حالا بعضی از آقایان به دنبال توجیه عدم نتیجه‌گیری تیم‌های خود هستند و الان این تیم‌ها چندین سال است که درجا می‌زنند.

وی همچنین در خصوص اعتراض بعضی از تیم‌های لیگ برتری که عنوان می‌کنند و مدعی قهرمانی در داخل زمین آنها هستند گفت: گیتی‌پسند از سال ۸۹ که وارد لیگ برتر شد همواره در کورس قهرمانی بوده در سال ۹۲ در تبریز حق تیم ما پایمال شد. در سال ۹۳ مجدداً در تبریز در بازی با پایاسازه و پرتاب بطری به توپ در هنگام ضربه پنالتی حق ما خورده شد.

وی اظهار داشت:در همان زمان ما نیز شکایت نمودیم، ولی راه به جایی برده نشد. همین فصل قبل در مقابل یکی از تیم‌ها که سوت پایان را داور زده بود با نتیجه مساوی، بعد کمیته انضباطی بازی را علیه ما صادر نمود و علی‌رغم نظر اعضای استیناف که گیتی‌پسند را محق دانستند ولی امتیاز ما کسر شد، ولی درنهایت ما داخل زمین قهرمان شدیم.

وی همچنین در خصوص اردوهای تیم ملی و بازیکنان تیم گیتی پسند در اردوی ملی اظهار داشت:ما با مکاتبات و جلساتی که با مسئولان فدراسیون داشتیم به جهت اینکه گیتی‌پسند در اولین آوردگاه بین‌المللی باید به دیدار حریفان خود برود و با تعامل ایجاد شده در آن جلسه مقرر شد بازیکنان گیتی‌پسند بعد از جام باشگاه‌های آسیا به تیم ملی ملحق شوند.

وی همچنین مورد زمان برگزاری و برنامه‌ریزی لیگ برتر در سال ۹۶ گفت: ما قبلاً در خواست دادیم که لیگ به تعویق بیفتد که مورد موافقت قرار نگرفت. بعد از آن نیز با تمکین کار خودمان را شروع کردیم و طبق تقویم مسابقات و برنامه زمانبندی که از طرف سازمان لیگ اعلام شده برنامه تمرینات خودمان را جلو می‌بریم. ما تصمیم داریم لیگ را خوب شروع کنیم و در ادامه حضوری مقتدر در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان نماینده ایران داشته باشیم.

 وی در اخر در خصوص نظم،برگزاری لیگ و داوری‌ها گفت: برگزاری مسابقات از نظم خوبی برخوردار بود و داوری‌ها نیز با توجه به ترکیب جدید دپارتمان داوری و آموزش داوران  نسبت به سالهای قبل بهتر بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.