کد خبر : 94955
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 - 15:36
-

موضع باشگاه تاسیسات دریایی درباره انحلال دبیری

موضع باشگاه تاسیسات دریایی درباره انحلال دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه تاسیسات دریایی تهران به مناسبت قهرمانی تیم ملی زیر بیست سال ایران در آسیا و همچنین انحلال دبیری تبریز پیام صادر کرد: به نام خدا قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال زیر بیست سال کشورمان در مسابقات آسیایی و راهیابی به المپیک سال ۲۰۱۸ جوانان بار دیگر موجی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه تاسیسات دریایی تهران به مناسبت قهرمانی تیم ملی زیر بیست سال ایران در آسیا و همچنین انحلال دبیری تبریز پیام صادر کرد:

به نام خدا

قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال زیر بیست سال کشورمان در مسابقات آسیایی و راهیابی به المپیک سال ۲۰۱۸ جوانان بار دیگر موجی از غرور و افتخار را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد. این پیروزی که برگ زرین دیگری بر افتخارات جوانان شایسته ایران عزیز افزود؛ جلوه ای از تلاش و توانمندی فوتسال پرافتخار ایران است.

باشگاه تاسیسات دریایی  ضمن تقدیر از کلیه ی دست‏ اندرکاران، مربیان و بازیکنان شایسته و پرتلاش ؛ این پیروزی غرور آفرین را به خانواده بزرگ ورزش ایران تبریک عرض می نماید.

متن پیام باشگاه در ارتباط با انحلال تیم فوتسال دبیری:

خبر انصراف باشگاه دبیری تبریز از لیگ برتر فوتسال باعث تاسف اهالی فوتسال گردیده است. یقینا کناره گیری تیم های پرطرفدار و ریشه دارمی تواند به فوتسال کشور لطمات غیرقابل جبرانی وارد نماید.  امیدواریم با مساعدت مسئولین و تجدید نظر مدیران باشگاه؛ شاهد حضور تیم با سابقه و مردمی  دبیری تبریز در فوتسال کشورمان باشیم.

مجید حلاجی-  مدیرعامل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.