کد خبر : 94981
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 10:37
-

دبیری:ادامه تیمداری با این شرایط غیر ممکن است/کناره گیری از فوتسال بر خلاف میل مان است/به شخصه علاقه مندم تیمداری کنیم

دبیری:ادامه تیمداری با این شرایط غیر ممکن است/کناره گیری از فوتسال بر خلاف میل مان است/به شخصه علاقه مندم تیمداری کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری که مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز هم هست در خصوص تصمیم این باشگاه برای کنار کشیدن از لیگ برتر فوتسال توضیحاتی داد؛ تصمیمی که به گفته دبیری بر خلاف میل باطنی‌اش است: * کنار کشیدن تیم فوتسال دبیری از لیگ برتر چقدر جدی است و آیا این تصمیم عملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری که مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز هم هست در خصوص تصمیم این باشگاه برای کنار کشیدن از لیگ برتر فوتسال توضیحاتی داد؛ تصمیمی که به گفته دبیری بر خلاف میل باطنی‌اش است:

* کنار کشیدن تیم فوتسال دبیری از لیگ برتر چقدر جدی است و آیا این تصمیم عملی می شود؟

-هفته گذشته جلسه ای در کمیته فوتسال برگزار شد که برادرم (افشین دبیری) در جریان آن هست. من آنجام نبودم ولی شنیدم که یک مقدار مشکلاتی بوجود آمد و صحبتهایی با کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال رد و بدل شده است.

* حرف باشگاه شما  چیست و چه خواسته ای دارید؟

– ما یک مقدار از شرایط موجود گلایه داریم. برادرم پیگیر کار است و جو را مناسب نمی بیند. ادامه کار با این شرایط غیر ممکن است.

* مشکل شما فدراسیون فوتبال است یا کمیته فوتسال؟

– ما با خود فدراسیون تعامل خوبی داریم. با مهدی تاج و علی کفاشیان هم مشکلی نداریم و ارتباطمان دوستانه است. ضمن اینکه به فوتسال هم علاقه مندیم و به قولی فوتبال و فوتسال در خون ماست. نمی خواستیم از لیگ برتر فوتسال کنار بکشیم. این بر خلاف میل باطنی است ولی جو را زیاد مناسب نمی بینیم و تعامل لازم بین کمیته فوتسال و باشگاه ها وجود ندارد.

* حیف نیست تیمی با این سابقه از لیگ فوتسال کنار بکشد؟

– حیف که هست. به شخصه علاقه مندم که در این رشته فعالیت کنیم ولی همانطور که گفتم برادرم که کار اجرایی می کند، جو را مناسب نمی بیند. برای همین کناره گیری ما تا حد زیادی قطعی است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

دبیری بای بای .دبیری بای بای.حفاریو عشقه