کد خبر : 95027
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 14:07
-

پُز فوتسال را می‌دهید، صدایش را هم بشنوید

پُز فوتسال را می‌دهید، صدایش را هم بشنوید

به گزارش ایسنا، مهر سال ۹۵ بعد از کسب عنوان سومی جهان بود که در یادداشتی در وصف این عنوان تاریخی فوتسالیست ها، آن هم با سرمربی وطنی به فدراسیون نشین‌ها گفتیم که با این سومی پز ندهید و عکس یادگاری نگیرید. چون زمانی که فوتسال پس از وقفه‌ای بازهم قهرمان آسیا شد، پس از

به گزارش ایسنا، مهر سال ۹۵ بعد از کسب عنوان سومی جهان بود که در یادداشتی در وصف این عنوان تاریخی فوتسالیست ها، آن هم با سرمربی وطنی به فدراسیون نشین‌ها گفتیم که با این سومی پز ندهید و عکس یادگاری نگیرید.

چون زمانی که فوتسال پس از وقفه‌ای بازهم قهرمان آسیا شد، پس از این قهرمانی ناظم الشریعه برای موفقیت در جهان مطالبات به حقی را از مسئولان کرد و درخواست امکانات و رسیدگی به فوتسال ایران به خصوص تیم ملی داشت اما، گویی اراده‌ای برای شنیدنش نبود.
هر چند این مربی نجیب شیرازی بدون «کی روشی» بازی حرف هایش را زد و بعد از گذشت هفت ماه هم به جایی نرسید، اما حالا فوتسال بدون امکانات باز هم برای فدراسیون “تاج” افتخارآفرینی کرد و یوزبچه‌های با غیرت ایرانی با دست خالی و فتح قهرمانی قاره کهن به المپیک آرژانتین صعود کردند.

پس از این افتخار با سرازیر شدن پیام‌های تبریک فدراسیون نشین‌ها برای فرار از کم توجهی به زیرمجموعه خود هم که شده، برای انحراف اذهان عمومی تیغ تند انتقادات را به سمت صداوسیما نشانه رفته اند!

آقایان فدراسیون نشین! به جای پنهان شدن پشت افتخارآفرینی فوتسالیست‌ها و فوتبال ساحلی و فخرفروشی با آن، کمی از امکانات فوتبال و ریخت و پاش‌های آن را برای فوتسال و فوتبال ساحلی هزینه کنید.

یادمان نرفته است که تیم ملی فوتسال بعد از قهرمانی در آسیا به حال خود ر‌ها شد، اما با غیرت بازیکنانش و بدون امکانات توانست سومی جام جهانی را کسب کند و برای اینکه پیراهن‌های پاره فوتسالیست‌ها مایه شرمندگی بیشتر مسئولان نشود بهتر است از همین حالا برای تیم جوانان برنامه ریزی و سرمایه گذاری لازم شود.
یادداشت: مرتضی ایزدپناه- خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.