کد خبر : 95133
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 - 11:11
-

بی غم:دو بازیکن جدید برزیلی می‌گیریم/ دنبال رتبه بالای جدولی هستیم/از بلو و تاینان به فیفا شکایت می کنیم

بی غم:دو بازیکن جدید برزیلی می‌گیریم/ دنبال رتبه بالای جدولی هستیم/از بلو و تاینان به فیفا شکایت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره پیوستن چهار ملی پوش به این تیم بیان کرد: با توجه به اینکه باشگاه مس در سه سال حضورش در لیگ برتر همیشه جزو سه تیم برتر بوده، امسال هم می‌خواهیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. برای رسیدن به این هدف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره پیوستن چهار ملی پوش به این تیم بیان کرد: با توجه به اینکه باشگاه مس در سه سال حضورش در لیگ برتر همیشه جزو سه تیم برتر بوده، امسال هم می‌خواهیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. برای رسیدن به این هدف نیاز بود تا بازیکنان جدیدی بگیریم و به همین دلیل با محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد فخیم،‌ حمید احمدی و علیرضا عسگری قرارداد بستیم. تیم‌های گیتی پسند، تاسیسات دریایی و حفاری اهواز تیم‌های بدی نیستند اما ما هم به دنبال کسب رتبه بالای جدولی هستیم.

وی همچنین از پایان همکاری با بازیکنان خارجی تیم خبر داد و افزود: بلو و تاینان دو بازیکن برزیلی تیم قطعا به ایران باز نمی‌گردند. باشگاه با این دو بازیکن تمدید کرده بود اما آن‌ها اعلام کردند که برنمی‌گردند. تاینان گفته شرایط بهتری در لیگ تایلند دارد و بلو هم اعلام کرده دیگر فوتسال بازی نخواهد کرد. همچنین سوفاووت تایلندی که قراردادش تمدید شده بود، با چونبوری تایلند قرارداد بسته است. البته باشگاه تنها از بلو و تاینان به فیفا شکایت می‌کند چون سوفاووت با هماهنگی باشگاه قراردادش را فسخ کرد. با این حال به دنبال جذب دو بازیکن برزیلی جدید هستیم.

سرمربی تیم فوتسال مس همچنین درباره شایعه مذاکره با مهران عالیقدر گفت: عالیقدر با باشگاه گیتی پسند قرارداد دارد و ما هم سهمیه لیگ برتری نداریم تا بتوانیم بازیکن جدید بگیریم. آقای کافی مدیرعامل باشگاه بسیار اخلاق مدار است و چنین کارهایی نمی‌کند. او حتی برای جذب فخیم، احمدی و عسگری ابتدا با آقای دبیری تماس گرفت تا مطمئن شود به این بازیکنان نیاز ندارند. زمانی که دبیری اوکی داد، با این بازیکنان وارد مذاکره شدیم.

بی غم درباره اینکه گفته می‌شود بودجه مس نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و قراردادهای نجومی با ملی‌پوشان بسته است، گفت: امسال به لحاظ بودجه‌ای هیچ تفاوتی با پارسال نداشتیم اما باشگاه توانست با مدیریت هزینه‌ها، چند بازیکن جذب کند. ضمن اینکه امسال قرارداد فوتسالی‌ها کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود فوتسال ایران با رکود مواجه شده است، عنوان کرد: به نظرم همیشه بعد از جام جهانی، فوتسال ایران افت می‌کند. در حالی که باید عکس این اتفاق بیفتد؛ دلیلش را هم نمی‌دانم اما بعد از جام جهانی ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ این طور بوده و مسلما تا زمانی که پخش تلویزیونی در فوتسال نداشته باشیم، شاهد پیشرفت آن نخواهیم بود.

سرمربی مس در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا موافق دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از مربیان لیگ برتری است گفت: به اعتقادم با این تصمیم مشکل اخلاقی در مسابقات لیگ کاهش می‌یابد و در مجموع موافق این کار هستم اما به هر حال باید این را هم در نظر بگیریم که آدم‌های بزرگی مثل وحید شمسایی، علی افضل و رضا حیدریان در لیگ مربی‌گری می‌کنند و گرفتن عدم سوء پیشینه از آن‌ها می‌تواند حرکت زشتی باشد. ضمن اینکه در لیگ برتر فوتبال از مربیان چنین گواهی نمی‌خواهند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.