کد خبر : 95195
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:54
-

دو تیم فوتسال قم بلاتکلیف هستند / کم‌کاری از سوی کیست؟

دو تیم فوتسال قم بلاتکلیف هستند / کم‌کاری از سوی کیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال آتلیه طهران قم چندی پیش با کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال ایران راهی لیگ برتر شد و اکنون باید به همراه دیگر نماینده قم که هنوز نام یاسین پیشرو را با خود یدک می‌کشد، در این مسابقات شرکت کند. تیم نخست قم بدون نام با توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال آتلیه طهران قم چندی پیش با کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال ایران راهی لیگ برتر شد و اکنون باید به همراه دیگر نماینده قم که هنوز نام یاسین پیشرو را با خود یدک می‌کشد، در این مسابقات شرکت کند.

تیم نخست قم بدون نام

با توجه به آن‌که ششم تیرماه لیگ برتر فوتسال استارت می‌خورد و زمان چندان زیادی برای تشکیل تیم‌ها نمانده هنوز خبری مبنی بر نمایندگان استان قم در لیگ برتر در دست نیست.

یاسین پیشرو که حمایت و پشتیبانی از نماینده فوتسال قم در لیگ برتر را در ۲ فصل اخیر در اختیار داشت از حمایت از یاسین پیشرو کناره‌گیری کرده است و اکنون مشخص نیست وضعیت آینده این تیم بدون حامی مالی چه می‌شود.

این در شرایطی است که متولی این تیم اداره کل ورزش و جوانان استان قم است و از سوی دیگر با توجه به محدودیت زمانی، شرایط برای این تیم خطرناک پیش می‌رود به‌طوری‌که این تیم بدون حامی مالی نه سرمربی و کادر مشخصی دارد و نه تمرینی را برای حضور در لیگ برتر آغاز کرده است و هیچ نامی را ندارد.

چنین سرنوشتی فصل شانزدهم برای تیم فوتبال صبا به وجود آمد و درنهایت منجر به سقوط صبا به لیگ دسته اول شد اما با این وجود هنوز مسئولان ورزشی استان از این ماجرا درس نگرفته‌اند و فقط به دنبال یک فرشته نجات می‌گردند.

آتلیه طهران نماینده دوم قم در لیگ برتر

آتلیه طهران قم نیز که با حمایت بخش خصوصی به لیگ برتر رسیده مشکل مشابهی دارد زیرا مالکیت آن توانایی هزینه کردن برای آن در لیگ برتر ندارد و آتلیه طهران به دنبال جذب منابع مالی برای حضور در لیگ برتر است اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

بدین ترتیب هر ۲ نماینده لیگ برتری قم در وضعیت مبهم مالی قرارگرفته‌اند، این در شرایطی است که زمزمه‌هایی در مورد فروش امتیاز یکی از ۲ تیم به گوش می‌رسد اما هیچ منبع رسمی این موضوع را تأیید نکرده است.

با توجه به اینکه استان قم مهد فوتسال کشور نام‌گرفته است، بسیاری معتقدند ازنظر ظرفیت نیروی انسانی شایسته حضور ۲ تیم از این استان در لیگ برتر فوتسال می‌دانند اما در زمینهٔ حمایت مالی از فوتسال، این ظرفیت در قم دیده نشده است.

استان قم با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و سیاسی که در خود جای‌ داده است بلاشک یکی از قطب‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود اما باید آسیب‌شناسی کرد، چرا شرکت‌ها و کارخانه‌ها بزرگی به سراغ هزینه در بخش ورزش نمی‌روند.

آیا کم‌کاری از سوی اداره ورزش است و یا سرمایه‌گذاران تمایلی به دیده شدن و شناخته شدن ندارند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.