کد خبر : 95197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 12:31
-

کیانفر:می توانیم چند بازیکن آزاد جذب کنیم/هدف مقاومت کسب رتبه تک رقمی در جدول است/مقاومت امسال شگفتی ساز خواهد شد

کیانفر:می توانیم چند بازیکن آزاد جذب کنیم/هدف مقاومت کسب رتبه تک رقمی در جدول است/مقاومت امسال شگفتی ساز خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسعود کیانفر سرمربی مقاومت البرز در گفتگو با fu5al در خصوص شرایط باشگاه مقاومت در این فصل گفت : قبل از هر‌ چیزی‌ از کادرفنی سابق تیم مقاومت و خصوصا آقای رضا فلاح زاده بابت زحماتی‌ که برای این مجموعه کشیده اند ، تشکر میکنم . بنده هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسعود کیانفر سرمربی مقاومت البرز در گفتگو با fu5al در خصوص شرایط باشگاه مقاومت در این فصل گفت : قبل از هر‌ چیزی‌ از کادرفنی سابق تیم مقاومت و خصوصا آقای رضا فلاح زاده بابت زحماتی‌ که برای این مجموعه کشیده اند ، تشکر میکنم . بنده هم سعی میکنم که تمام توان خود را برای موفقیت مجموعه مقاومت البرز به کار ببرم .
کیانفر در ادامه در خصوص شرایط باشگاه مقاومت در این فصل گفت:شرایط باشگاه در این فصل شرایط مطلوب و بسیار خوبی است . از لحاظ امکانات هم وضعیت مناسبی داریم و می توانیم سه الی چهار بازیکن آزاد جذب کنیم . اما اولویت باشگاه جذب بازیکن سرباز می‌ باشد .
مسعود کیانفر‌ در خصوص شرایط بازیکنان تیمش افزود :بازیکنانی که فصل پیش در این تیم حضور داشتند بازیکنان بسیار خوبی هستند . ما هم به باشگاه اعلام کردیم که تمامی نفرات فصل پیش را می خواهیم و اعلام کرده ایم که قرارداد تمامی این بازیکنان تمدید شود .
بازیکن جدید هم که تا الان فقط آقای ره انجام را جذب کردیم ولی با چند بازیکن خوب دیگر هم مذاکراتی داشته ایم و پس‌ از نهایی شدن مذاکرات نام آن ها را هم اعلام خواهیم کرد .
کیانفر در خصوص هدف باشگاه مقاومت در این فصل افزود : چند تیم در فوتسال ما هستند که از لحاظ بودجه و امکانات در شرایط خوبی قرار دارند و هزینه زیادی را متحمل می شوند . قاعدتا این تیم ها برای قهرمانی و کسب رتبه های بالا بسته می شوند . هدف مجموعه مقاومت اولا داشتن یک تیم منضبط و اخلاق مدار در مسابقات است و ثانیا هدف اصلی باشگاه در این فصل کسب رتبه تک رقمی در جدول می باشد . جوانگرایی نیز یکی دیگر از اهدافی که امسال دنبال خواهیم کرد . ما پیگیر تشکیل تیم های پایه مقاومت البرز هم هستیم تا بتوانیم برای سال های آینده نیز پشتوانه خوبی برای این مجموعه داشته باشیم . نظر شخصی من این است که امسال تیم مقاومت به عنوان یک شگفتی ساز در مسابقات لیگ برتر شناخته خواهد شد .
سرمربی مقاومت البرز در مورد برنامه های آماده سازی و تمرینی تیمش خاطر نشان کرد : ما تا روز چهارشنبه برنامه تست گیری را داریم تا بازیکنان مدنظر خودمان را انتخاب کنیم و پس از آن تمریناتمان را بصورت صبح و بعدازظهر شروع خواهیم کرد . احتمالا در هفته آینده هم یک اردو چهار الی پنج روزه خواهیم داشت تا بتوانیم در این زمان اندکی که داریم بدن های بازیکنان را به آمادگی کامل برسانیم .
مسعود کیانفر اعضای کادر فنی تیمش را هم معرفی کرد که آقایان امین هاشمیان به عنوان مربی بازیکن ، حسین رحمانی به عنوان مربی دروازه بان ها ، ابوالفضل حیدرلکی به عنوان بدنساز و حسین کاظمی بعنوان فیزیوتراپ در این کادر مشغول به فعالیت هستند . یک مربی بومی دیگر هم به تیم اضافه خواهد شد . آقای فریبرز فرزان گوهر که از مربیان با سابقه و بومی هستند هم به عنوان مدیرفنی در این تیم حضور دارند .
وی در نهایت افزود :از هیات مدیره و مدیرعامل و کمیته فنی‌ باشگاه مقاومت البرز و از هیات فوتبال البرز هم بخاطر حمایت هایشان قدردانی و تشکر میکنم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید طاهری چهارشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

با ارزوی موفقیت برای مربی صاحب سبک و اخلاق مدارمون اقای کیانفر

سعید طاهری چهارشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

با ارزوی موفقیت برای مربی خوبمون اقای کیانفر با اخلاق و صاحب سبک

محمد چهارشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

اقا مسعود مخلصیم ایشالله کل ایران نبوغت رو در مربیگری میبینن!!!

سعید طاهری پنجشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۳۱

آرزوی موفقیت برای مقاومت و مربی جوان و باتجربه اش اقای کیانفر