کد خبر : 95234
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 23:42
-

امتیاز تیم آتلیه قم به فروش گذاشته می شود!

امتیاز تیم آتلیه قم به فروش گذاشته می شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رسول قلی زاده مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران قم اعلام کرد در صورت ادامه شرایط فعلی و ناکامی در جذب حامی مالی برای حضور در لیگ برتر فوتسال ، امتیاز این تیم در یکی دو روز آینده به فروش گذاشته می شود. قلی زاده گفته است طی روزهای اخیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رسول قلی زاده مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران قم اعلام کرد در صورت ادامه شرایط فعلی و ناکامی در جذب حامی مالی برای حضور در لیگ برتر فوتسال ، امتیاز این تیم در یکی دو روز آینده به فروش گذاشته می شود.

قلی زاده گفته است طی روزهای اخیر رایزنی های زیادی با بنگاه های اقتصادی بسیاری در قم صورت گرفته اما همگی بالاتفاق دست رد به سینه سرمایه گذاری در فوتسال زده اند! به گفته مدیر عامل این باشگاه ، آتلیه طهران ۷۵ میلیون تومان بدهی دارد اما برای جذب حامی مالی ، هیچ یک از مسئولان به فکر این تیم نیستند و اگر امتیاز تیم آتلیه طهران از قم خارج شود، وی نیز از ورزش خواهد رفت و دیگر فعالیتی در عرصه تیمداری در هیچ سطحی نخواهد داشت.

منبع: قم اسپرت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

لیدرشهر قرچک جمعه , ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

فوتسال تو ایران داره نابود میشه. نه اسپانسری نه حمایتی نه نگاه ویژه ای. افراد شخصی تو فوتسال نمیتونن دوام بیارن. اون از شن سا، اون از منصوری قرچک، اون از دبیری حالاهم اتلیه.