کد خبر : 95248
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1396 - 21:16
-

دو روز تمرین کردیم اما گفتند تعطیل/ با قدرت می آییم برای نیفتادن!

دو روز تمرین کردیم اما گفتند تعطیل/ با قدرت می آییم برای نیفتادن!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید کمالی درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: آقای کریمی مدیر باشگاه اعلام کردند کار را شروع کنیم. ما هم دو جلسه تمرین کردیم ولی به یکباره باز دستور آمد که تمرینات تعطیل شود. علت آن هم نبود بودجه و مسائلی مالی است. وی افزود: ما چهارشنبه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید کمالی درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: آقای کریمی مدیر باشگاه اعلام کردند کار را شروع کنیم. ما هم دو جلسه تمرین کردیم ولی به یکباره باز دستور آمد که تمرینات تعطیل شود. علت آن هم نبود بودجه و مسائلی مالی است.

وی افزود: ما چهارشنبه و پنجشنبه تمرین کردیم ولی دیشب تماس گرفتند و گفتند دیگر تمرین نکنیم تا ببینیم شرایط چطور می شود. هیچکس تکلیفش را نمی داند. بعضی از مسئولان استان مصاحبه کرده اند و گفته اند ارژن امسال با قدرت در لیگ برتر شرکت می کند. فکر می کنم با این شرایط با قدرت در لیگ شرکت می کنیم برای سقوط نکردن و نیفتادن!

سرمربی تیم فوتسال ارژن تاکید کرد: تیم ما به یک بودجه کوچک نیاز دارد تا کارش را شروع کند. جلساتی هم با مدیر ورزش و جوانان استان برگزار شده است. قرار است تا یکی، دو روز آینده تصمیماتی گرفته شود.

کمالی در پایان گفت: فعلا منتظریم تا ببینیم چه می شود. بنده با ارژن قرارداد دو ساله دارم و باید در این تیم بمانم وگرنه قصد نداشتم به کارم در ارژن ادامه بدهم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۰۸

یه جور خیمه زدی که به کسی اجازه نمیدی نزدیک بیاد..
مگه میشه بازیکن قرارداد یکساله ببنده ولی شما قرارداد دوساله
نوش جونت
اونموقع توقع داریم تیم های شیرازی نتیجه بگیرن