کد خبر : 95325
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 13:50
-

ارژن با امیدها در لیگ برتر شرکت می کند

ارژن با امیدها در لیگ برتر شرکت می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: همانطور که مطلع هستید ما ۲ روز تمرینات خود را ادامه دادیم و سپس این تمرینات تعطیل شد. تیم ارژن امسال واقعا از نظر مالی به مشکل خورده است. یک تیم حداقل برای حضور در لیگ برتر ۱/۵

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: همانطور که مطلع هستید ما ۲ روز تمرینات خود را ادامه دادیم و سپس این تمرینات تعطیل شد. تیم ارژن امسال واقعا از نظر مالی به مشکل خورده است. یک تیم حداقل برای حضور در لیگ برتر ۱/۵ میلیارد تومان در سال هزینه نیاز دارد.

وی در ادامه گفت: مهندس کریمی مدیریت باشگاه ارژن بعد از ۱۲-۱۳ سال باشگاه‌داری امسال اولین سالی است که این گونه از مسئولین استان فارس درخواست کمک و مساعدت کرده است. که متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست.

سرمربی تیم فوتسال ارژن همچنین گفت: به نظر من مالک باشگاه از مسئولین استان درخواست زیادی ندارد. او مدعی است که حداقل حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای شروع به کار این باشگاه اختصاص دهند که ما فقط کار را شروع کنیم و بقیه هزینه‌ها بر عهده خودم است.

وی همچنین گفت:برای استان فارسی که به این پهناوری است و یکی از قطبهای صنعتی کشور است این مبلغ نباید خیلی زیاد باشد، اگر مسئولین استان کمی همت کنند به راحتی می توان این مشکل را حل کرد.

وی در پایان گفت: تنها کسی که با ما همکاری داشته کامیاب ریاست ورزش جوانان استان فارس بوده است و ان‌شالله اگر این مشکلات حل شود و در صورت حضور تیم ارژن در لیگ برتر ما قطعا با تیم امید در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنیم. جوانان این استان چشم امید و منتظر نظر مساعدت مسئولین به این تیم هستند و امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شود.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

تیمی که لنگ ۱۰۰میلیون تومن باشه همون بهتر که انصراف بده.
تمامممم