کد خبر : 95262
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 10:09
-

علیزاده: از امتیاز سرباز قهرمان‌ و بازیکنان رایگان استفاده می‌کنیم/ با حضور طاهری و نصیرنیا نباید به کس دیگری فکر کنیم

علیزاده: از امتیاز سرباز قهرمان‌ و بازیکنان رایگان استفاده می‌کنیم/ با حضور طاهری و نصیرنیا نباید به کس دیگری فکر کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از یک سال و نیم تلاش در لیگ دو، و یک سال در لیگ یک فوتسال با حمایت مردم و تماشاچیان و کار خوب کادر فنی توانستیم که به‌عنوان قهرمانی لیگ دسته یک به‌دست آوریم و به لیگ‌برتر صعود کنیم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از یک سال و نیم تلاش در لیگ دو، و یک سال در لیگ یک فوتسال با حمایت مردم و تماشاچیان و کار خوب کادر فنی توانستیم که به‌عنوان قهرمانی لیگ دسته یک به‌دست آوریم و به لیگ‌برتر صعود کنیم.
وی گفت: تیم فوتسال مقاومت قرچک، جوان و با انرژی است و اوضاع فنی تیم بعد از صعودبه لیگ‌برتر بسیار خوب هست، ظرفیت خوبی را پیش گرفته است، چون اکثر بازیکنان این تیم جوان و سرباز هستند و باید از نظر مالی و جنبه‌های مختلف تقویت شود.
مدیرعامل باشگاه مقاومت قرچک بیان کرد: قطعاً لیگ‌برتر مانند لیگ یک نیست هزینه‌های باشگاه، مشکلات موجود در لیگ برتر و تیم‌های شرکت کننده بیشتر است و ما نیاز به یک بودجه مناسب داریم که کمک مسؤولان انجام شود؛ فرماندار، اعضای شورای شهر، امام جمعه و شهردار شهر قرچک همه باید کمک کنند.
وی افزود: متأسفانه در شهر مسائل سیاسی و سیاست‌زدگی بیداد می‌کند آنقدری که در این شهر پیام تبریک انتخابات زیاد است که این تیم در آن گم است اما امیدورایم که مسؤولان واقعاً یک فکری به حال ورزش این شهر کنند.
علیزاده عنوان کرد: در جلسه هیات‌مدیره باشگاه مقاومت کل کشور بودیم که به ما اعلام کردند که اگر شهرستان قرچک کمک نکند قطعاً ما امتیاز تیم را واگذار می‌کنیم و با توجه به سیاست‌های موجود شاید باشگاه مقاومت تیم‌داری نکند و احتمال دارد یک امتیاز در لیگ یک فوتسال خریداری کنند و در آنجا ادامه دهند.
مدیر عامل تیم مقاومت با اشاره به هزینه‌های تیم گفت: تمام هزینه‌های تیم مقاومت را سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران پرداخت کرده است و در چهار سال گذشته تیم مقاومت مورد کم لطفی شهرداری قرچک قرار گرفته و هیچ یک از مسئولان شهرستان قرچک کمکی انجام نداده‌اند.
وی تاکید کرد: ما دارای هواداران خوبی هستیم و در بازی‌های مقاومت نزدیک ۳هزار نفر تماشاچی دیدن می‌کردند، مردم وابسته تیم مقاومت هستند.
علیزاده با اشاره به جذب بازیکنان قرچکی شاغل در لیگ‌برتر فوتسال افزود: صحبت‌های اولیه انجام شده و دوستان برای حضور در تیم مقاومت اعلام حضور کردند و ما تا آنجایی که بتوانیم از امتیاز سرباز قهرمان‌مان و بازیکنان رایگان استفاده می‌کنیم ولی لازم است، چندتا بازیکن آزاد هم بگیریم که تیم تقویت شود؛ وقتی ما بازیکن قرچکی خیلی خوب مثل مجتبی نصیرنیا و محمد طاهری داریم و می‌توانیم از این بازیکن‌ها استفاده کنیم، به کسان دیگر نباید فکر کنیم.
وی در پایان گفت: آخرین موضوعی که در جلسه هیات مدیره مطرح شد واگذاری بخشی از سهام تیم مقاومت قرچک به شهرداری قرچک بود تا دوستان شورا و مسوولان شهری هم دلگرم بشوند تا با نام مقاومت شهرداری قرچک در مسابقات لیگ برتر شرکت کند و تیم مقاومت حاضر است ۴۵ درصد از سهام باشگاه را رسمأ و به‌صورت سند به شهرداری قرچک واگذار کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قدير یکشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

آخه محمد طاهری میاد واسه تو بازی کنه
نخندون مردومو

حسين كمالي یکشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

سلام اون دوتا بازیکنی که اسم بردی حتما بگیر برای تیمت مخصوصا مجتبی نصیرنیا چون بیرون میمونن