کد خبر : 95260
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 10:04
-

افضل: برخی‌ها مانع تراشی می‌کنند/ نمی‌دانم چه چیزی نصیب آنها می‌شود

افضل: برخی‌ها مانع تراشی می‌کنند/ نمی‌دانم چه چیزی نصیب آنها می‌شود
مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: همه از فوتسال ایران انتظار دارند تا بتواند در یک رقابت آسیایی، قهرمان شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل درخصوص رقیبان تیم گیتی‌پسند در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: به هرحال زمانی که تیم‌ملی یا باشگاهی از فوتسال به اسم ایران در یک رقابت آسیایی شرکت می‌کند، انتظار می‌رود تا قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

وی ادامه داد: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، خوشبختانه درحال حاضر هم وضعیت خوبی از لحاظ فنی داریم. طبیعی است نمایندگان ژاپن و چین هم تیم‌های قدرتمندی باشند، کار ما به عنوان نماینده ایران خیلی است، چون از فوتسال ایران انتظارات خیلی بالا است.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: تابه حال موفق نشده‌ایم بازی‌های حریفان‌مان در رقابت‌های آسیایی را مشاهده کنیم. اما از باشگاه درخواست کردم تا حداقل بتوانند بازی‌های نمایندگان چین و ژاپن را فراهم کنند تا با مشاهده به فیلم بازی‌ها، بتوانیم تیم حریف را آنالیز کنیم.

افضل در رابطه با وضعیت مهران عالیقدر بازیکن این تیم که درحال حاضر دراختیار باشگاه است، افزود: این بازیکن ظاهرا با باشگاه اختلافی دارد و در حال حاضر هم دراختیار باشگاه است. مسئولان و مدیریت باشگاه تصمیم نهایی را درخصوص وی می‌گیرند.

وی در ارتباط با حواشی تیم گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها مانع از پیشرفت فوتسال ایران می‌شوند و من واقعا نمی‌دانم با این همه بی‌رحمی که نسبت به نماینده ایران در آسیا دارند، چه چیزی نصیب آنها می‌شود. امیدوارم دست از کینه‌توزی بردارند و به فکر پیشرفت ورزش کشور باشند.

منبع: میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

همه این حاشیه ها را ناظم برای گیتی پسند ایجاد میکنه تا گیتی نتیجه نگیره.
چون خودش را خیلی کوچکتر از افضل میدونه و میترسه زیر سایه افضل قرار بگیره

نام ... شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

همه اینها به این خاطره که همه ادمهای ناسالم و ضعیف و کثیف توی این تیم جمع شدن

نام ... شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

همون نفعی که سالهای قبل نصیب تو میشد.سالهای قبل کم کارشکنی کردی؟کم پشت سر این تیم حرف زدی؟کم با بازیکناش تماس گرفتی؟کم فحاشی کردی؟
واقعا از تو خودخواه تر و کثیف تر هم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

سلام .آقای علی آقا که کامنت گذاشتی اشتباه میکنی فقد رضا لک داره حاشیه درست میکنه چون از تیم انداختنش بیرون هنوزم با بازیکنایی مثل احمد اسماعیل پور و سپهر محمدی ارتباط داره عالیقدر هم سیاه حرفهای لک شده الان اوضاعش اینه

علی یکشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۰۰

همه میدونن مهران عالیقدر طبق دستورات ناظم عمل میکنه پس بیخود برای رو گم کردن اسم بقیه را نیارین. رضا لک هم دلش نمیخاد گیتی نتیجه بگیره ولی فعلا تو قضیه عالیقدر همه کاره ناظمه