کد خبر : 95338
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 14:36
-

عزتی: از هفته اول با قدرت آغاز می کنیم/ امیدوارم دبیری از تصمیم خود منصرف شود

عزتی: از هفته اول با قدرت آغاز می کنیم/ امیدوارم دبیری از تصمیم خود منصرف شود

مرتضی عزتی بازیکن ملی پوش و باسابقه مس سونگون در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: شکر خدا امسال با اضافه شدن بازیکنان جدید که هم با تجربه هستند و هم از خوب های لیگ، امیدوارم امسال بتوانیم جایگاهی شایسته در خور مردم آذربایجان و باشگاه و بازیکنان کسب کنیم تا انشالله آخر فصل

مرتضی عزتی بازیکن ملی پوش و باسابقه مس سونگون در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: شکر خدا امسال با اضافه شدن بازیکنان جدید که هم با تجربه هستند و هم از خوب های لیگ، امیدوارم امسال بتوانیم جایگاهی شایسته در خور مردم آذربایجان و باشگاه و بازیکنان کسب کنیم تا انشالله آخر فصل دل هوادارانمان شاد شود.

وی افزود: در اردوی یک هفته ای ورزقان فشار زیادی به بدن ها آمد و کم کم به مرز آمادگی نزدیک می شویم  و با تمرینات تاکتیکی و تکنیکی که زیر نظر مربیان تیم داریم در تلاشیم تا از هفته اول لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

عزتی در مورد اوضاع نابسامان فوتسال گفت: برای تیمی که سوم جهان شده، این شرایط اصلا خوب نیست. برای داشتن تیم ملی قدرتمند باید لیگ قوی داشته باشیم. ایران کشوری فوتسال خیز است که نمونه آخر آن قهرمانی جوانان ایرانی در مسابقات آسیایی زیر ۲۰ سال و راه یابی آنان به المپیک بود. بخاطر همین موضوع باید مسئولین فدراسیون از این رشته ورزشی حمایت کنند و با فراهم کردن مقدمات پخش زنده تلوزیونی و برنامه ریزی مناسب این موفقیت ها ادامه دار باشد.

وی در مورد انحلال تیم دبیری نیز گفت: من بعنوان یک شخصی که ۸ سال است در این شهر فوتسال بازی می کنم به عینه تلاش و از خود گذشتگی های خانواده دبیری را دیده ام و می دانم که مردم این شهر چقدر به این رشته علاقمند هستند و همچنین در مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز در خدمت این بودم، امیدوارم که خانواده دبیری از این تصمیم خود منصرف شوند چون نابودی یک تیم اثرات زیان بار اجتماعی و فرهنگی زیادی دارد که قابل جبران نیست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.