کد خبر : 95405
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 - 16:06
-

تناقض گویی های سلیمانی درباره تاریخ شروع لیگ و سردرگمی فجیع باشگاه ها

تناقض گویی های سلیمانی درباره تاریخ شروع لیگ و سردرگمی فجیع باشگاه ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌سازمان لیگ در حالی از مدت ها پیش، ششم تیر را تاریخ شروع لیگ برتر اعلام کرده، تناقض گویی های دبیر سازمان سردرگمی در بین تیم ها به وجود آورده است. کاظم سلیمانی امروز دو مصاحبه با خبرگزاری های فارس و تسنیم داشته و هر دو مصاحبه در عین اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌سازمان لیگ در حالی از مدت ها پیش، ششم تیر را تاریخ شروع لیگ برتر اعلام کرده، تناقض گویی های دبیر سازمان سردرگمی در بین تیم ها به وجود آورده است.

کاظم سلیمانی امروز دو مصاحبه با خبرگزاری های فارس و تسنیم داشته و هر دو مصاحبه در عین اینکه با یکدیگر در تضاد بودند، بلکه تناقض در یکی از مصاحبه ها نیز دیده می شود.

کاظم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: تغییرات آنچنانی در تاریخ برگزاری مسابقات نداشتیم، مسابقات ما در ۶ تیرماه برگزار می‌شود و ما در این تاریخ بجای ۷ بازی فقط یک بازی برگزار می‌کنیم و ۳ بازی هم در ۷ تیرماه برگزار می شود. بقیه بازی ها هم طبق همان برنامه هایی که قبلا اعلام شده است انجام می‌شود.

این بخش از مصاحبه تناقض عجیبی و خنده داری دارد. دبیر سازمان لیگ ابتدا گفته لیگ از ششم شروع می شود و به جای ۷ بازی تنها یک بازی برگزار خواهد شد. سه بازی هم در ۷ تیر برگزار می شود. حال تکلیف بقیه بازی ها چیست؟ بر اساس گفته سلیمانی، بقیه بازی ها طبق همان برنامه قبلی انجام می شود. برنامه قبلی نیز برگزاری هر ۷ بازی در روز ششم تیر را نشان می دهد!

همچنین وی در گفت و گو با تسنیم خبر تغییر تاریخ شروع لیگ به هفتم یا هشتم را به دلیل همزمانی ۶ تیر با عید سعید فطر تائید کرده است اما این اظهار نظر با مصاحبه خبرگزاری فارس، سراسر تناقض است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.