کد خبر : 95422
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 9:44
-

ترابیان:بازی با قزاقستان در هاله ای از ابهام است/باید برای تورنمنت اصفهان اسپانسر بگیریم /پرتغال هنوز جواب نداده است

ترابیان:بازی با قزاقستان در هاله ای از ابهام است/باید برای تورنمنت اصفهان اسپانسر بگیریم /پرتغال هنوز جواب نداده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل قزاقستان و برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال، اظهار داشت:  بازی با قزاقستان هنوز در هاله‌ای از ابهام است و هنوز این کشور جواب قطعی به پیشنهاد ما نداده است. تورنمنت چهارجانبه‌‌ای هم که قرار بود بین کشورهای ایران، روسیه، آرژانتین و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل قزاقستان و برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال، اظهار داشت:  بازی با قزاقستان هنوز در هاله‌ای از ابهام است و هنوز این کشور جواب قطعی به پیشنهاد ما نداده است. تورنمنت چهارجانبه‌‌ای هم که قرار بود بین کشورهای ایران، روسیه، آرژانتین و پرتغال برگزار شود را در اصفهان برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فعلاً منتظر هستیم مجوزهای برون مرزی این مسابقات داده شود تا فراخوان بزنیم و برای این مسابقات اسپانسر بگیریم. هزینه برگزاری این مسابقات بالاست و باید اول امکانات را فراهم و بعد دعوت‌نامه را به این سه کشور ارسال کنیم. هماهنگی‌های لازم با کشورهای روسیه و آرژانتین انجام داده‌ایم اما پرتغال هنوز به طور کامل حضورش در این مسابقات را تأیید نکرده هر چند هنوز در حال مذاکره هستیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پاسخ به این پرسش که چرا میزبانی از تورنمنت فوتسال به شهر اصفهان واگذار شده است، تصریح کرد: هم امکانات سخت‌افزاری اصفهان بهتر از تهران است و هم خود ما با اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اصفهان همیشه هماهنگی خوب داشته‌ و راضی بود‌ه‌ایم، به همین دلیل این تورنمنت را در اصفهان برگزار خواهیم کرد.

ترابیان درباره مصوبات جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال، گفت: روز گذشته در مورد بانوان هم صحبت‌هایی را مطرح کردیم و حتی رئیس کمیته بانوان هم در این جلسه حضور داشت. سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در این جلسه گزارشی را درباره تورنمنت روسیه ارائه داد. بحث‌هایی دیگری هم وجود دارد که کمیته فنی باید بیشتر آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. همچنین مسائلی مانند بازی‌های تدارکاتی و کمک‌هایی که باید به فوتسال بانوان شود، بررسی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.