کد خبر : 95424
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 9:46
-

دبیری یک قدم تا سقوط به لیگ یک فوتسال

دبیری یک قدم تا سقوط به لیگ یک فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان باشگاه دبیری تبریز اعلام کردند که بعد از شانزده سال تیمداری در فوتسال به دلیل “ناملایمتی‌های کمیته فوتسال و سازمان لیگ”، قصد کناره‌گیری از مسابقات را دارند و انحلال این تیم به صورت رسمی در جلسه مدیران باشگاه‌ها با مهدی تاج از سوی افشین دبیری اعلام شد. مسئولان باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان باشگاه دبیری تبریز اعلام کردند که بعد از شانزده سال تیمداری در فوتسال به دلیل “ناملایمتی‌های کمیته فوتسال و سازمان لیگ”، قصد کناره‌گیری از مسابقات را دارند و انحلال این تیم به صورت رسمی در جلسه مدیران باشگاه‌ها با مهدی تاج از سوی افشین دبیری اعلام شد.

مسئولان باشگاه برای این که تیم به لیگ یک سقوط نکند، امتیاز آن را برای فروش گذاشت و پیشنهاد خرید آن به اسپانسر تیم در فصل ۹۵ ارائه شد اما این شرکت با تیم‌داری در فوتسال مخالفت کرد تا به این ترتیب دبیری تبریز که از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتسال ایران محسوب می‌شود، در فاصله سه هفته تا شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر،‌ در آستانه فروپاشی کامل قرار بگیرد.

همچنین تمام بازیکنان این تیم دیروز (سه‌شنبه) رضایت‌نامه خود را برای پیوستن به تیم جدید از سوی باشگاه دبیری دریافت کردند تا احتمال بازگشت تیم به مسابقات به صفر برسد.

بنابراین با ادامه این روند، باید منتظر سقوط تیم دبیری تبریز به لیگ یک باشیم چرا که سازمان لیگ اعلام کرده چنانچه تیمی تا بیست و پنجم خرداد (۸ روز دیگر) حضورش در لیگ برتر را اعلام نکند، از مسابقات کنار گذاشته شده و سهمیه تیم نیز در اختیار سازمان لیگ قرار می‌گیرد تا از تیم‌های دسته یکی، جایگزین انتخاب شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.