کد خبر : 95458
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 0:16
-

جعفری: امیدوارم شمسایی را پشیمان نکنم/ چراغ خاموش حرکت می کنیم

جعفری: امیدوارم شمسایی را پشیمان نکنم/ چراغ خاموش حرکت می کنیم
بازیکن جدید تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: امسال چراغ خاموش حرکت می کنیم و فعلا تمرکزمان بر روی کار خودمان هست.

بهروز جعفری بازیکن جدید تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص وضعیت آمادگی و تمرینات این تیم اظهار کرد: تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذاریم. کارهای بدنسازی به اتمام رسیده و وارد تمرینات توپی و کار با توپ شده ایم و انشاالله قدرت واقعی تاسیسات را در بازی ها نشان خواهیم داد. امسال تیم خوبی بسته شده و به علت اینکه این تیم پارسال هم خوب نتیجه نگرفته است بازیکنان جوان و ملی پوش در کنار هم با انگیزه بالا و سخت در حال تمرین کردن هستیم.

جعفری در پاسخ به این سوال که چه شد تاسیسات را برای بازی کردن انتخاب کرد، اذعان داشت: قطعا آرزوی هر بازیکنی است که در کنار اقای شمسایی بازی کند. زمانی که از طرف آقای شمسایی به من پیشنهاد شد، بدون درنگ و فکر کردن قبول کردم و تمام تلاشم را میکنم تا از انتخابی که کرده اند، پشیمان نشوند.

وی در پاسخ به این سوال که چه تیمی مدعی اصلی قهرمانی است، گفت: تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون قطعا برای قهرمانی بسته شده اند و شانس های اول قهرمانی هستند ولی ما هم با وجود بازیکنانی مثل جواد اصغری مقدم، مهدی جاوید، مجید رییسی، مصطفی نظری و خود آقای شمسایی قطعا امید به قهرمانی داریم ولی چراغ خاموش حرکت می کنیم و فعلا تمرکزمان بر روی کار خودمان هست و سخت در حال تمرین کردن هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.