کد خبر : 95513
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 - 9:41
-

با این شرایط امتیاز تیم را به فروش می رسانیم

با این شرایط امتیاز تیم را به فروش می رسانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا قاسمی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: تا به امروز ما چندین جلسه مختلف برگزار کردیم و آخرین جلسه‌ای که ما داشتیم روز پنجشنبه ۱۸ خردادماه بود که متأسفانه در این جلسه هم نتیجه‌ای حاصل نگردید و بعد از این جلسه ما به صراحت تمام طی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا قاسمی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: تا به امروز ما چندین جلسه مختلف برگزار کردیم و آخرین جلسه‌ای که ما داشتیم روز پنجشنبه ۱۸ خردادماه بود که متأسفانه در این جلسه هم نتیجه‌ای حاصل نگردید و بعد از این جلسه ما به صراحت تمام طی نامه‌ای به فرمانداری اعلام کردیم با توجه به این شرایط حاضر نیستیم که در لیگ برتر شرکت و امتیاز این تیم را به فروش می‌رسانیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اعلام فروش امتیاز از سوی باشگاه از طرف مهندس مرسل‌پور فرماندار ورزش‌دوست این شهر به ما اعلام گردید و طی دعوت‌نامه رسمی قرار شد شنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۹ صبح جلسه‌ای با حضور فرماندار، موسوی شهردار و همچنین ریاست شورای شهر دکتر ایرج شیرنژاد و رئیس تربیت بدنی جهت بررسی تیم مقاومت و به کمک به تیم فوتسال جلسه‌ای برگزار شود.

سرپرست تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت:‌ البته شیرنژاد ریاست شورای شهر و همچنین اعضای خوب شورا که همگی ورزش‌دوست و دوست دارند که تیم مقاومت قرچک در همین شهرستان باقی و در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند. از طرف این شورا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان گفته‌اند که کمک می‌کنیم، اما همین ۲۰۰ میلیون تومان باید به صورت مصوب و همچنین شهردار هم باید موافقت و تاریخ دقیق پرداخت مشخص شود. شما می‌دانید این ۲۰۰ میلیون تومان حتی هزینه‌های ایاب‌ و ذهاب ما به شهرهای مختلف هم نمی‌شود. یک تیم هزینه‌هایی همچون پوشاک، ایاب و ذهاب، دستمزد مربی، کادر فنی و حتی بازیکنان و… دارد. من در اینجا به صراحت می‌گویم اگر حداقل مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون برسد، به ما کمک زیادی می‌شود و ما می‌توانیم با این مبلغ استارت کار خود را بزنیم و در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کنیم. البته خود ما هم باید پیگیر کمک از جاهای مختلف باشیم که بتوانیم به هدف نهایی باشگاه برسیم.

وی در پایان در مورد انتخاب سرمربی تیم مقاومت قرچک گفت: مطمئن باشید در صورت حضور ما در لیگ برتر رضا زرخانلی سرمربی فصل قبلی خود در لیگ یک که این تیم را باحداقل امکانات و بودجه لازم و همچنین با دست خالی و کمترین امکانات به لیگ برتر آورد، با این مربی در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.