کد خبر : 95548
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 - 18:26
-

قلی زاده:به ماندن تیم در قم امیدوار شدیم/به احتمال زیاد فردا آتلیه به بخش خصوصی واگذار می شود/واگذاری امتیاز به ساوه منتفی است

قلی زاده:به ماندن تیم در قم امیدوار شدیم/به احتمال زیاد فردا آتلیه به بخش خصوصی واگذار می شود/واگذاری امتیاز به ساوه منتفی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران گفت: با توجه به رایزنی های انجام شده با یک اسپانسر قمی، به ماندگاری این تیم در شهر مقدس قم و لیگ برتر امیدوار شدم و به احتمال فراوان تیم فردا به بخش خصوصی واگذار می شود. رسول قلی زاده خاطرنشان کرد: این اسپانسر از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران گفت: با توجه به رایزنی های انجام شده با یک اسپانسر قمی، به ماندگاری این تیم در شهر مقدس قم و لیگ برتر امیدوار شدم و به احتمال فراوان تیم فردا به بخش خصوصی واگذار می شود.

رسول قلی زاده خاطرنشان کرد: این اسپانسر از شهر قم بوده و رایزنی با ایشان نیز امیدبخش و دلگرم کننده بود.

وی ادامه داد: واگذاری امتیاز این تیم به ساوه منتفی شده است و اگر با اسپانسر قمی به تفاهم برسیم از فردا یکشنبه تمرینات تیم را آغاز خواهیم کرد.

قلی زاده گفت: کادر فنی تیم همان کادر فصل گذشته لیگ دسته یک باشگاه های کشور هستند و بازیکنان تیم نیز حفظ خواهند شد و تنها سه بازیکن لیگ برتری از قم جذب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: چهار بازیکن تیم را فصل قبل به صورت قرضی در اختیار تیم های دیگر قرار دادیم که این افراد در فصل جدید به تیم ملحق خواهند شد.

قلی زاده اضافه کرد: اگر با اسپانسر به تفاهم نرسیم خود به خود به لیگ دسته یک سقوط و تیم ماهشهر جایگزین ما خواهد شد ولی امیدوار هستیم این اتفاق نیفتد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۵۳

مواظب ناصر شریفی باشید.اون الان پشت در خونه اسپانسر داره کشیک میده.با دوربین فیلم برداری و علی جونش.به جان خودم اگر شریفی بذاره این اتفاق بیفته مگر اینکه چیزی برای خودش و یا پسرش بماسه.این خط و این هم نشون.
تازه بهرامی هم کمیسیونشو میخواد.فک کردید