کد خبر : 95573
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1396 - 16:21
-

اختلاف مس و دبیری بالا گرفت/ بلاتکلیفی ۳ بازیکن بین دو باشگاه/مس فقط فخیم را می دهد

اختلاف مس و دبیری بالا گرفت/ بلاتکلیفی ۳ بازیکن بین دو باشگاه/مس فقط فخیم را می دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال دبیری تبریز بعد از پادرمیانی فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های مهدی تاج در تیم‌داری تجدید نظر کرد و فعالیتش را دوباره از سر گرفت. اما در این میان مسئولان باشگاه با یک مشکل اساسی رو به رو بودند و آن، کوچ ستاره‌ها به تیم رقیب بود. حمید احمدی، فرهاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال دبیری تبریز بعد از پادرمیانی فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های مهدی تاج در تیم‌داری تجدید نظر کرد و فعالیتش را دوباره از سر گرفت. اما در این میان مسئولان باشگاه با یک مشکل اساسی رو به رو بودند و آن، کوچ ستاره‌ها به تیم رقیب بود. حمید احمدی، فرهاد فخیم و علیرضا عسگری با اعلام انحلال تیم دبیری تبریز با دریافت رضایتنامه به تیم مس سونگون پیوستند و اکنون با بازگشت دبیری به لیگ فوتسال،‌ مسئولان باشگاه به دنبال بازگرداندن آنها هستند.

فرزین دبیری درباره این مساله توضیح داد: جلسه‌ای را صبح امروز (یکشنبه)‌ با محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون داشتم و او اعلام کرد که تنها با بازگشت فرهاد فخیم می‌تواند موافقت کند و دو بازیکن دیگر باید در مس بمانند. قرار شده تصمیم نهایی درباره سرنوشت این بازیکنان در جلسه فردای هیات مدیره مس گرفته شود و ما هم برای قطعی شدن تیم‌داری، منتظر پاسخ مس هستیم.

وی با بیان اینکه در صورت بازنگشتن هر سه بازیکن به دبیری، قطعا تیم‌داری منتفی می‌شود، گفت: ما پنج‌شنبه هفته گذشته با مدیرعامل شرکت هافمن برای اسپانسری تیم جلسه داشتیم و مهندس حمیدیه اعلام کرد تنها در صورتی که تیم را برای قهرمانی ببندیم، حاضر به حمایت مالی خواهد شد. اما با این شرایط اگر نتوانیم بازیکنان اصلی تیم را از مس برگردانیم، قهرمانی که هیچ، باید برای نیفتادن بجنگیم.

دبیری همچنین با بیان اینکه از قبل با باشگاه مس مذاکره شفاهی برای بازگشت سه بازیکن دبیری شده بود، افزود: تفاهمنامه کتبی دراین باره نوشته نشد و تنها به صورت شفاهی از مدیرعامل مس قول گرفته بودیم که اگر تیم‌داری دبیری قطعی شد، این سه بازیکن را به ما بدهند. با این حال می‌دانیم که مس هم روی این بازیکنان حساب باز کرده و برزیلی‌های خود را هم از دست داده است؛ بنابراین اگر ما نتوانیم هر سه بازیکن را بگیریم، تیم‌داری نمی‌کنیم و به مس کمک خواهیم کرد که به عنوان تنها نماینده استان برای قهرمانی بجنگد.

سرپرست تیم فوتسال دبیری تاکید کرد: هفده روز به مسابقات مانده و هنوز تمرین‌ها را شروع نکرده‌ایم چون بازیکنی نداریم. تنها بابک اکبری و رضا موثق از ما رضایتنامه نگرفته‌اند و نمی‌توانیم با دو نفر استارت بزنیم. ما سرنوشت تیم پایاسازه تبریز را فراموش نکرده‌ایم و نمی‌خواهیم بعد از شانزده سال تیم‌داری در فوتسال، برای نیفتادن رقابت کنیم. ضمن این که اگر دوباره به لیگ برگردیم،‌ مدیریت تیم به عهده ما خواهد بود و دوباره باید با کمیته فوتسال و امثال سلیمانی سر و کله بزنیم چون مشکلاتمان با آن ها هنوز پابرجاست.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

مس همونی بدرد نمیخوره میده

فوتسالی یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

میدونی بدبختی شما تو همینه
شما به بقیه بازیکنان تیمتون اعتماد ندارید
فک میکنید فقط با این سه تا میتونید قهرمان بشید
علیرضا عسکری رو بازکنان شما کمک کردند بازیکن بشه چون قبل اون همش تو تیمای دوازدهم سیزدهم حضور داشت الان میگین بدون اونا نمیشه
شما به همه تبریزی ها اعتماد میکردین میدیدین نتایج اونا بهتر از اینایی هست که شما میگین
البته متاسفانه شما رو شستسوی مغزی دادنو این حرفا تاثیری در شما نخواهد داشت

نام ... دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

خخخخخخخخ