کد خبر : 95553
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1396 - 10:08
-

افضل: ناظم الشریعه هر کاری دلش بخواهد انجام می‌دهد/ دیگر با او کاری ندارم/ یک بازیکن برزیلی جذب کردیم

افضل: ناظم الشریعه هر کاری دلش بخواهد انجام می‌دهد/ دیگر با او کاری ندارم/ یک بازیکن برزیلی جذب کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ علی افضل درباره غیبت مهران عالیقدر در تمرین‌های گیتی پسند و حضورش در جام رمضان امارات گفت: عالیقدر در اختیار باشگاه قرار دارد و فعلا از او ناامید شده‌ایم. نمی‌دانم چه مشکلی برایش پیش آمده و باشگاه چه تصمیمی در قبالش خواهد گرفت اما امیدوارم هر چه هست، به صلاح

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ علی افضل درباره غیبت مهران عالیقدر در تمرین‌های گیتی پسند و حضورش در جام رمضان امارات گفت: عالیقدر در اختیار باشگاه قرار دارد و فعلا از او ناامید شده‌ایم. نمی‌دانم چه مشکلی برایش پیش آمده و باشگاه چه تصمیمی در قبالش خواهد گرفت اما امیدوارم هر چه هست، به صلاح باشگاه و این بازیکن باشد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا جایگزینی برای عالیقدر در نظر گرفته است یا نه؟ بیان کرد: ما تمام سهمیه خود را استفاده کرده‌ایم و نمی‌توانیم بازیکنی بگیریم اما مطمئن باشید ضرر نخواهیم کرد. بازیکنانی که با ما کار می‌کنند، همه خوب هستند و نیازی به بازیکن دیگری نداریم. در این میان خود عالیقدر ضرر می کند؛ البته او اگر تیم هم نداشته باشد به تیم ملی دعوت می‌شود چون ناظم الشریعه هر کاری دلش بخواهد انجام می‌دهد. سال های قبل هم با او صحبت می کردم اما راه خودش را می‌رفت و هیچ توجهی به توصیه‌های ما نداشت.

سرمربی تیم گیتی پسند تاکید کرد: ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی می‌گوید با مربیان باشگاهی ارتباط دارد و از آن‌ها مشورت می‌گیرد اما او بیش‌تر به نظرات خودش توجه می کند تا مربیان باشگاه‌ها. من هم دیگر کاری با او ندارم چون تنها خودش برای خودش مهم است!

افضل در ادامه با اشاره به وضعیت گیتی‌پسند در آستانه شروع لیگ و جام باشگاه های آسیا، توضیح داد: کارمان را از ۱۶ اردیبهشت آغاز کرده‌ایم و تمرین‌های خوبی را هم پشت سر گذاشتیم اما هنوز به تکامل نرسیده‌ایم. به هر حال افکار هر مربی با مربی دیگر فرق می‌کند و زمان می‌برد تا تیم به هماهنگی برسد. بازیکنان نیز با وجود فشار زیاد در اردوی شهرکرد، همکاری خوبی کردند و ما تا امروز به پنجاه درصد از اهداف‌مان رسیده‌ایم. در روزهای آینده نیز تمرین‌ها را ادامه می‌دهیم تا برای لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا آماده شویم. فکر نمی‌کنم اردوی خارج از اصفهان داشته باشیم و می‌خواهیم تمرین‌ها را در سالن ۲۵ آبان دنبال کنیم چون این سالن توسط AFC‌ برای جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ آماده شده بود و امکانات و کف پوش بسیار خوبی دارد.

او در مورد این که گفته می‌شود گیتی پسند با نمایندگان ژاپن و چین در گروه مرگ جام باشگاه های آسیا قرار گرفته است، گفت: من به این حرف‌ها اعتقادی ندارم. اگر تیمی می‌خواهد قهرمان شود، نباید برایش فرقی کند با چه تیمی هم‌گروه می‌شود. هر تیمی که خوب کار کند، قطعا مزد زحماتش را خواهد گرفت. من نیز چنین اخلاقی ندارم که از گروه مرگ حرف بزنم و در هر تیمی که بوده‌ام، بدون توجه به این مسائل، کار خودم را کرده‌ام. با این حال کارمان سخت است و رقبا از مهرههای خوبی بهره می‌برند.

افضل با بیان این که به دنبال برگزاری تورنمنت چهار جانبه در اصفهان است، تصریح کرد: شخصا با وحید شمسایی و باشگاه مس تماس گرفتم و پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه را به این دو تیم دادم اما به دلیل هزینه سفر به اصفهان و مشکل مالی، جواب رد دادند. باشگاه نیز با تیم‌های فرش آرا و ارژن مذاکره کرده و امیدواریم به اصفهان بیایند تا این بازی‌ها را برگزار کنیم. چون برگزاری چنین مسابقات دوستانه‌ای می‌تواند به نفع همه طرف‌ها باشد.

سرمربی گیتی‌پسند هم‌چنین از جذب یک بازیکن برزیلی خبر داد و به ایسنا گفت: برای جام باشگاه‌های آسیا با یک بازیکن جدید برزیلی به توافق رسیده‌ایم و او در روزهای آینده به ایران می‌آید. این بازیکن سابقه بازی در لیگ برزیل را داشته اما تاکنون در تیم‌های ایرانی بازی نکرده است.

وی در مورد درخواست گواهی عدم سو پیشینه از مربیان تیم‌ها توسط سازمان لیگ عنوان کرد: تمام مربیان حاضر در لیگ فوتسال افراد با شخصیت و سالمی هستند و سابقه چندین ساله دارند. هیچ گاه سابقه نداشته که مربی خاصی مورد داشته باشد اما نمی‌دانم تصمیمی که سازمان لیگ برای گرفتن گواهی عدم سو پیشینه دارد، درست است یا نه. به هر حال هر مدیری برای تشکیلات خود هر تصمیمی که صلاح بداند را می‌گیرد و سازمان لیگ فوتسال هم تشخیص داده این کار می‌تواند از اتفاقات بد جلوگیری کند.

افضل در پایان به تاریخ شروع لیگ اشاره کرد و افزود: گفته‌اند بازی‌ها از ششم تیر شروع می‌شود گرچه نظر ما این بود بازی‌ها عقب بیفتد اما اگر کمیته فوتسال این تاریخ را مشخص کرده، پس روی آن بماند و مسابقات را سر وقت شروع کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به نوعی راست میگید اقای افضل . همشهریشه . تو جام جهانی هم اصلا کیفیت خوبی نداشت به اذعان خیلیها . و خیلی بازیکنان بهتر از او بودند که دعوت نشدند. ولی دیدید که بازم دعوتش کرد و خواهد کرد. بعد اقای افضل همیشه افتخار تیمهای باشگاهی ایرانی تمام وطنی بودن اون بودهتو اسیا . حالا ی بازیکن برزیلی که بقول خودتون فقط سابقه بازی در لیگ برزیل داره بزور. سابقش کافیه ؟؟؟. فقط دوس دارید برزیلی باشه؟؟؟ حالا با هر کیفیتی؟؟؟ . ی بازیکن جوون با کیفیت مثلا یکی از همین تیم زیر بیست سال جذب کن که برا اینده خودتون و تیم ملی خوب باسه . برزیلی که میاد پول میگیره و میره ی فصل.

ناشناس یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

آقای ناظم الشریعه، عالیقدر و صمیمی را در هر وضعیتی که باشند به تیم ملی دعوت میکند.

نام ... یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

کاش به چگونگی و اصالت گرفتن مدرک تحصیلی حتی دیپلم و نیز چگونگی اخذ مدرک مربیگری و سال ان هم توجه میشد

نام ... دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۵۶

این افضل دو تا کلاس هم سواد نداره

نام ... یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

اگر ناظم الشریعه به حرفهای تو گوش میداد که الان قهرمان اسیا و تیم سوم جهان نبود که

نام ... یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

تو رو خدا ببین این افضل بیسواد چی میگه…تو و باغبانباشی رو هم چقدر سواد دارین؟؟؟؟؟؟

نام ... چهارشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۳۵

اونقدری که بهترین سرمربی ایرانه

نام ... دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۳۴

اقای صمیمی عالیقدر نور چشمیهای ناظم الشریعه هستن بالاخره خدا برحقه حق بقیه بازیکنارو از ناظم الشریعه میگیره لعنت به پارتی

نام دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

آقاى ناظم الشریعه شما بعنوان سرمربى تیم ملى حق ندارید در أمور داخلی تیم ها دخالت کنید و تیم را بهم بریزید!!!!مطمئن باشید این کارها باعث تضعیف شدن تیم ملى مى شود کما اینکه در حال حاضر تیم ملى اوضاع خوبى ندارد و شما أصلا در حد و اندازه تیم ملى نیستید و فقط نتیجه زحمات مربیان قبلى رو گرفتید از این به بعد نتیجه زحمات خودتان را خواهید دید که در مسابقات بعدى و جام جهانى آتى بدست خواهد آمد !!

اریایی جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

اقای افضل حد وحدود خودتان را بشنایید و در رابطه با مسایل تیم ملی دخالت نکنند